Momo ratt
Moderator: Styremedlemmer
Momo ratt
Hei! Noen som vet om man kan laste ned TüV-papirer på momoratt noen plass? Er så mye enklere enn å stikke til en forhandler og begynne å mase 

- '90 Miata 1.6l FMII Turbo/FM link
-(X) '94 Mazda 626 1.8i combicoupe, Erebuni Shogun
Re: Momo ratt
http://forum.200sx-ogn.org/viewtopic.ph ... light=momoThamun wrote:Hei! Noen som vet om man kan laste ned TüV-papirer på momoratt noen plass? Er så mye enklere enn å stikke til en forhandler og begynne å mase
Kanskje Ivan kan hjelpe deg
- Miatapowers
- 7200 RPM
- Status: Offline
Kunne vel ikkje gitt meg en kopi av disse tuv papirene til momo vel, egentlig så burde de lugget her på forumet på nedlast.Thamun wrote:Sendte en mail til felgimport. De fiksa biffen og faksa meg tüv-papirene med en gangDa mangler jeg kun noen fjærer med tüv på så jeg kan få godkjent bilen til eukontroll.
2016 Vw Touran 7s Tdi familievogn
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
Kan vel sikkert se om jeg får sendt det på faks til en moderator. Men det var ikke noe problem å få det fra felgimport. De faksa det gladelig med en gang. De spurte etter hvilket ratt jeg har, har D35 ratt (diameter 35cm), så papirene gjelder kun for D35 ratt + rattnavet. Står på baksiden av rattet om man ikke er sikker. Rattnavet er likt uanz. Men man får vel ikke godkjent mindre ratt heller da.
- '90 Miata 1.6l FMII Turbo/FM link