Oppsettet på kjeglene var litt forskjellig fra 200SX klubben da vi hadde en sjikane i begge retninger.
Nivået jevnt over var en del bedre på Impreza eierne enn 200sx klubben. Mange hadde riktig dekk og satset knallhardt for gode tider.
Selve organiseringen derimot var mer laidback så det tok vel nærmere 4 timer å kjøre 2 pass...
Resultatlisten tatt fra http://www.imprezadriver.com/phpBB2/vie ... sc&start=0
Jeg regner egentlig dette som en 2. plass da Elise, Caterham og Porche 996 GT3 ( alle med slicks) stiller i en litt annen klasse enn en eBay trimmet MX-5. Det var dog ikke så mye igjen til den ElisenInge/Super7/ 1:04:75/Slicks/(med døra igjen Very Happy )
Iceman/GT3/1:05:06/Slicks/(Bøtteseter er bestilt Twisted Evil )
Vids/WRX/1:05:40/RE070/(Venter på Dopingtesten Laughing )
Jørn/Lotus/1:06:14/Slicks+std/(uten snurr Razz )
Arild/MX5/1:06:25/Slicks/(Turbo)
Tom/GT/1:08:14/Slicks/(Kyb og APR er best)
Morten/Skyline/1:08:40/std dekk/(0,6Bar)
RX/GT3/1:08:56/Slicks/(0 Bar-Bare morro Wink )
Sjobing/STI/1:08:75/Slicks/(Camber just er bestilt)
West Field/1:08:75/Slicks/(VCool
Larsen/GT/1:08:91/std dekk/(Drifte Kongen Cool )
Boye/GT/1:09:72/std dekk/(glemte kjøreskoa Question )
Logich/WRX/1:10:22/Slicks/(bestilt Whitelin bak)
Viking/Prodrive/1:12:31/Slicks/(litt sliten)
Andreas/Cross Fire/1:13:00/ std dekk/(1 hjulstrekk og Automat)
Tusle/GT/1:13:22/std dekk/(med henger Razz )
Steve/1:18:07/std dekk/(trang jakke Very Happy )

3. beste tid satt av en utrimmet WRX med litt understellsdeler og gateslicks er utrolig bra. 3 sek forran neste Impreza. Mange av de bak hadde både gateslicks og var trimmet.
Ny mod for denne dagen var en trykkmåler for dekktrykk. Veldig snedig. Jeg forhørte meg litt med andre som kjørte med gateslicks og fant ut at jeg har brukt alt for mye trykk.
Tidligere har jeg kjørt på 30 psi hot mens jeg nå kjørte på ca. 20-22 psi. Stor forskjell når de først ble varme. Gleder meg til å teste forskjellen på bane hvor tempen stiger raskere og holder seg jevn.
Morro Morro!