Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
såg du om den hadde sort eller beige interiør?
gikk en sort NA i troms regionen tidligere, men har ikke sett den på et par år nå.. den hadde beige interiør, pene felger, lexuslykter og hadde en front sånn som denne: http://mx5-miata.no/modules.php?set_alb ... _photo.php høres det kjent ut?
har ikke sett andre sorte NA i troms.
Skal ikke si 100% sikkert, men tror fronten var orginal, så den bare bakfra. Baklyktene var og orginal. Felgene var litt sånn Ferrari Testarossa aktige, 5 eiker kantete form. Passa bilen faktisk overraskende bra. Så bare bilen i forbifarten da jeg skulle parkere, hadde ikke tid til å gå bort til bilen og kikke skikkelig.
DANG! Det visste jeg ikke om!! Skulle og likt å slått av en prat, utveksla litt idèer og sett litt på bilen din.. Men det går dessverre ikke Eneste trøsten min er vel at jeg snart kommer meg hjem til bilen min og får dilla litt mere med frontfangeren min Måtte levere den inn til lakk igjen. De hadde ikke spraya nok lakk på så man kunne såvidt se grunningen gjennom lakken. Nå har ihvertfall fangeren fått nok lakk, så jeg gleder meg til å montere den igjen på torsdag