Et skikkelig reisefølge kaller jeg....

Emner som ikke har noe med Mx5/Miata å gjøre, men samtidig kan være interresant for de andre i klubben (offtopic) Kjøp og Salg av ikke MX5 relaterte ting henvises til qxl, finn.no osv..

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
Fred
7200 RPM
7200 RPM
Medlemsnummer: 518
Status: Offline

Et skikkelig reisefølge kaller jeg....

Post by Fred »

å kjøre gjennom Geiranger sammen med: Porche Carrera, Ferrari F355s, Ferrari 360 Modena (spider), Mercedes CLK 350, Maserati GranSport(?).. Og midt inni der befant min Mazda Miata og min kamerats Renault Megane Cab... Hehe. vi kunne iallefall late som vi var en del av de. Kjørte med de en god stund over fjellene. :mrgreen: Bilder kommer
x 1999 MX-5 NB - 1.8l - 10th Anniversary Edition
x 1993 Miata NA - 1.6l - Limited Edition
biXen
7200 RPM
7200 RPM
Medlemsnummer: 999

Post by biXen »

Når du skriver PorSche Carrera så sier du egentlig ikke hvilken modell det er, det kan være MAAAANGE forskjellige av Carrera bilene :) Så du får fyre opp noen bilder.
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black

Webdesign blog
supercharged
2000 RPM
2000 RPM

Post by supercharged »

sikker på det ikke var en ferrari til? Faren min hadde sett disse bilene på rekke og rad gjennom gudbrandsdalen i rettning geiranger, og han sa det var 3 ferrarier og en porsche ihvertfall. kanskje han så feil av din og en ferrari :lol:
Tidligere bil: 1991 råskinn
Fred
7200 RPM
7200 RPM

Post by Fred »

supercharged wrote:sikker på det ikke var en ferrari til? Faren min hadde sett disse bilene på rekke og rad gjennom gudbrandsdalen i rettning geiranger, og han sa det var 3 ferrarier og en porsche ihvertfall. kanskje han så feil av din og en ferrari :lol:
Haha. må vel ha vært min ja :lol: Nei, var nok bare to stk. Var de jeg nevnte der. Tror ikke jeg har glemt noen. iallefall ingen ferrarier til. Stoppa med de på en bensinstasjon også. Var så klart en kar i 40-50 åra med gullklokka og rosa skjorte som kom ut av den nyeste ferrarien. hehe
Normann faktisk. Engelske skilter om jeg ikke tar helt feil.
Fred
7200 RPM
7200 RPM

Post by Fred »

Får vel poste noen bilder. Dessverre hadde ikke vi noe særlig kamera, men søstra mi. Men then again ble jo vi med på de fleste av bildene. Bare irritererer rompa av meg at jeg måtte ha vippelyktene oppe da. (Tok de opp når ferrarien bakerst tok opp sine) For det viser seg jo at jeg mangler ei pære... den ein øyde pirat seiler igjen... eller.no

Image

Image

Image

Image

VANVITTIG irriterende at det ikke ble noe bilde fra bensinstasjonen når alle sto siden av hverandre. jaja.. neste gang... Får liksom ikke sett alle bilene i det hele tatt..
Post Reply