Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Emner som ikke har noe med Mx5/Miata å gjøre, men samtidig kan være interresant for de andre i klubben (offtopic) Kjøp og Salg av ikke MX5 relaterte ting henvises til qxl, finn.no osv..
Ikke fult så ille... Har vel vært oppe på ca 3 meter og gått rundt. Kjenner fallet kan du si, men den er faktisk veldig stabil så lenge båten går rett fram.
Man trenger ikke kjøre i 70 knop heller da... Det går an å begrense seg litt, så er det bare morro!
Jeg synes i allefall at den flyeren ser driiiitkul ut, hadde jeg hatt båt hadde den blitt anskaffet i sommer. Lett!
vil påstå at det er endel flere faktorer som kan gå galt med en flyer enn med det du nevner der..
(som du ikke kan styre selv)
jeg skulle gjerne prøvd en jeg og, ikke misforstå...
men ville nok ikke følt meg særlig høy i hatten med mindre det var en med "flyer-erfaring" som kjørte båten ...jeg hadde nok ikke latt meg spørre 2 ganger
Det er som det blir sagt her ikke helt ufarlig å kjøre med flyer. Vi begynte veldig rolig for så å øke farten. Man skal være veldig obs når man fører båten. Vi hadde med oss en 3.mann som hele tiden så på han som var i flyeren.
Det kan jo nevnes at å holde stor fart i sving er helt på trynet. Bokstaveligtalt