Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Så en sølv miata i siste liten da jeg feia alle rundkjøringen ved karihagen/lørenskog og så et vink akkurat da jeg vinka
Dette var på fredag rundt 16:30
Noen her??
Hehe..Ja det var nok meg ja!
Det er så mange jeg ser på veiene som ikke er her og det er jo litt kjipt, men det var da hyggelig å møte på deg!
Så jo bare bilen og et hode me svart/orange caps..
Holder du til i nærheten??
Ja det er trivelig mange med MX-5 ute og kjører om dagen, men det er som du sier alt for få som er inne på disse sidene.
Bor på Rælingen, men jeg var på vei hjem til mine foreldre (Høybråten). Hadde på capsen vi fikk på treffet ved Tusenfryd tidligere i våres. Den er svart med orange kant og tekst. Du skulle vært med og fått en. Kjekk liten strikk en kan feste i skjorta slik at en ikke mister capsen hvis den blåser av i fart
Du holder til i nærheten eller? Og skal du på japsetreffet på Rudskogen til helgen? Det ser ut som det blir oppmøte i Lillestrøm og felles kjøring.
Bor selv på Munkebekken nå. Så det er jo ikke langt i fra dit du skulle..
Jeg skulle egentlig ha vært på tusenfryd men det var desverre andre ting jeg måtte gjøre den dagen gitt...men men.
Skal ikke på rudskogen til helgen tror jeg...Har jo aldri vært der før så jeg syns kanskje det er litt pinlig å komme sånn uten videre
Men hadde jo selvfølgelig vært artig å møtt mennesker herfra!
kavuta wrote:
Skal ikke på rudskogen til helgen tror jeg...Har jo aldri vært der før så jeg syns kanskje det er litt pinlig å komme sånn uten videre
Alle har vært førstereis en gang. Vi er ikke såå farlige. Det er liksom ikke som første skoledag på ungdomskolen da man blei dynka i dass...
kavuta wrote:
Alle har vært førstereis en gang. Vi er ikke såå farlige. Det er liksom ikke som første skoledag på ungdomskolen da man blei dynka i dass...