Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Okei... De hadde vel en MX-5 på utstilling der også for ikke så lenge siden da de hadde noen kampanjedager på cd-cardic.. Så ikke din bil, så ikke så hardt mot albjerk.. Jeg bor forresten rett ved de rekkehusa og barneskolen.. Mellom holdeplassen til spareland og kebabsjappa.. Det vil si, jeg bor der fjorten dager til frem til jeg flytter til solbergelva.. Jeg kan tippe på at den røde RX-7`n som bor i de rekkehusa kom kjørende? Eller Jan Egil sin NA? Eller politiet? Hehe.. Aner ikke..
Med vennlig hilsen Marius, Hokksund
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack
mussa wrote:Okei... De hadde vel en MX-5 på utstilling der også for ikke så lenge siden da de hadde noen kampanjedager på cd-cardic.. Så ikke din bil, så ikke så hardt mot albjerk.. Jeg bor forresten rett ved de rekkehusa og barneskolen.. Mellom holdeplassen til spareland og kebabsjappa.. Det vil si, jeg bor der fjorten dager til frem til jeg flytter til solbergelva.. Jeg kan tippe på at den røde RX-7`n som bor i de rekkehusa kom kjørende? Eller Jan Egil sin NA? Eller politiet? Hehe.. Aner ikke..
Allright. Var en post her på forumet angående en MX-5 som de hadde der ja. Jeg fikk aldri sett den skikkelig, bare ett smugtitt fra rosenkrantzgata og inn i verkstedet. Fin den bilen din. Var såklart RX-7`n. Så nesten ut som om det var mazda treff på gang
[tidl. RotaryPower]
-90 Mazda Miata
-61 Renault Dauphine
Jeg så på den mx-5`n som sto der, men det var før jeg hadde bestemmt meg for ny bil så jeg så ikke godt nok på den.. Hehe.. Takk for at du synes bilen min er fin, hehe, synes ikke den er så gæli sjøl heller, men hyggelig med skryt.. RX-7`n er så peeen, håper han holder den som den er nå! Ikke klistrer på masse tull og plastikk..
Med vennlig hilsen Marius, Hokksund
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack