Måtte dere bekrefte betalings og adresse info på flyinmiata når dere bestilte første gang? sto noe om det så jeg sendte en ekstra epost for å bekrefte eposten, men har ikke fått noe svar verken på at ordren er mottat eller noe som helst. nå bestilte jeg på lørdag så ikke sikkert de har gjort noe enda. men lurer.
og noen som har ringt de? de har opplyst nr 1-800-359-6957
og prøve +1 foran, men nummeret er ikke i bruk. skal jeg droppe noe eller legge til noe i nr=?
ordrer på flyinmiata
Moderator: Styremedlemmer
- Fred
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 518
- Status: Offline
ordrer på flyinmiata
x 1999 MX-5 NB - 1.8l - 10th Anniversary Edition
x 1993 Miata NA - 1.6l - Limited Edition
- Miatapowers
- 7200 RPM
Tror de må ha noe dokumentasjon som bekrefter din bank konto eller noe sånt. Mener å huske at jeg sendte en konto utskrift til de.
Jeg har aldri prøvd å ringe de, men de har alltid vært raske på mail syns jeg...
Så min erfaring med Flyin'Miata er bare positiv.
Jeg har aldri prøvd å ringe de, men de har alltid vært raske på mail syns jeg...
Så min erfaring med Flyin'Miata er bare positiv.
Mx5 1,6 NA FMII
http://redrider-turbo.spaces.live.com/
http://redrider-turbo.spaces.live.com/
- biXen
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 999
Hvis du har samme navn og billing adress på VISAen som du oppgir der skulle det ikke være noe problem. Men de er vel ekstra varsomme, siden det er en seriøs sjappe.
Men jeg har bare positive erfaringer jeg også. Bra folk, og noen av dem bruker jo masse fritid på å svare spørsmål osv. selv om folk ikke handler der også.
Men jeg har bare positive erfaringer jeg også. Bra folk, og noen av dem bruker jo masse fritid på å svare spørsmål osv. selv om folk ikke handler der også.
- Fred
- 7200 RPM
Fikk sendt sakene på mandag. en kontoutskrift og lønnslipp (først denne for å verifisere adresse), men måtte ha mer....
Fikk svar at det ble sendt idag pga at han var borte igår.
Gikk veldig greit. bortsett fra at det ser ut som de har trekt pengene to ganger
Får sjekke opp litt når jeg kommer hjem
Fikk svar at det ble sendt idag pga at han var borte igår.
Gikk veldig greit. bortsett fra at det ser ut som de har trekt pengene to ganger

- Fred
- 7200 RPM
står to trekk på samme beløp. men har opplevd dette før også. er ikke urolig. bortsett fra at jeg drar til tyskland imorra tidlig og skulle hatt pengene.. han satte igang en transaksjon først og avbrøyt den pga at han fikk opp service unavaible, men han mente denne ikke skulle gå gjennom. men stresser ikke. sjekker når jeg er tilbake. regner med pengene er der da.