Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
1. Justere tenning til 14 grader
2. Fjerne restriksjoner fra luftfiler boks (snorkel og bunnen)
3. Justere eksos kammen tilbake (mener det var 4-5grader ekstra overlapping, lenge siden jeg regnet på det...)
4. Justere inntaks kam tilsvarende (Ikke prøvd men skal dersom ecun skjønner det gi litt ekstra d å)
5. Kjøre et spitt gjennom katalysator (ikke helt lovlig.... )
Noen som kan på noen flere GRATIS hester???
Ole BRG 91
Medlem nr. 197
Landrover Defender 97 300 tdi
X Frosken 1991 BRG.... :/
* Sørge for å få kald luft inn til luftinntaket.
* Bruke lette felger
* Skifte til RX7 luftmengdemåler, gir mere luft. (kansje ikke helt gratis )
Ole BRG 91 wrote:1. Justere tenning til 14 grader
2. Fjerne restriksjoner fra luftfiler boks (snorkel og bunnen)
3. Justere eksos kammen tilbake (mener det var 4-5grader ekstra overlapping, lenge siden jeg regnet på det...)
4. Justere inntaks kam tilsvarende (Ikke prøvd men skal dersom ecun skjønner det gi litt ekstra d å)
5. Kjøre et spitt gjennom katalysator (ikke helt lovlig.... )
Noen som kan på noen flere GRATIS hester???
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Nei Espen, det vet jeg ikke.
Men vet du hvordan man får to jentunger, 18 mnd og 5 år, pluss ei gravid kjerring opp i en Miata? I så fall er vi klare for middelhavsferie!!
Jeg viste kona bildene fra ferien din, og hun ville at vi oså skulle dra på en slik tur. (Kikket på web siden din)
kodvaag wrote:Nei Espen, det vet jeg ikke.
Men vet du hvordan man får to jentunger, 18 mnd og 5 år, pluss ei gravid kjerring opp i en Miata? I så fall er vi klare for middelhavsferie!!
Jeg viste kona bildene fra ferien din, og hun ville at vi oså skulle dra på en slik tur. (Kikket på web siden din)
(Kumlokk)
Ja det er en bra utfordring... tror ikke jeg klarer den
Men en sånn ferie er helt knall, begge må jo være innstilt på det , det er ikke alle damer som klarer å pakke "fornuftig"
første mx-5 ferien vår var på 3 uker men det var kun jobben som hindret oss i å være lenger ute på tur (vi var ekstremt heldig med været også da, kun 2 regn-dager på hele turen, men da er det jo bare å kjøre videre til finaværet )
kodvaag wrote:Nei Espen, det vet jeg ikke.