Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Emner som ikke har noe med Mx5/Miata å gjøre, men samtidig kan være interresant for de andre i klubben (offtopic) Kjøp og Salg av ikke MX5 relaterte ting henvises til qxl, finn.no osv..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
_mx5_Rune_ wrote:takker, skal nok gå bra.. kjører forsiktig med gobiln.. blir nok litt verre når jeg setter den inn og sierraen tar over.. :P
Du har i alle fall valgt en digg lekebil til vintern. Tenkte å leie en garasje til min og kjøre en sierra eller scorpio i stedet. "Spare" bilen litt, om du skjønner hva jeg mener
Medlem nr. 353 <br>X- 1.6l, 1995 Mica Merlot, beige int., HKS Turbo Kit, Effektanlegg med 2 "Laser" endestusser, div.kromdetaljer i interiør, el.vinduer, krom bagasjerack, Lexus lykter, IL Motorsport strut bar, Hard Dog Stainless steel M2
hehe... gått helt fint så langt.. fikk snø på lørdagen så nå er bilen parkert i carporten å der blir den stående til været tillater flytting til vinterlagringsplassen.
der har jeg fått smake grøfta for første gang.. ble litt for mye leking med sierraen på snøføre.. utslitte piggdekk og øde svingete vei kan bli litt for morsomt.. utrolig hvor mye mindre forsiktig man blir når man kjører biler man ikke bryr seg så mye om.. ble ingen skader så fikk bilen dragd opp av en traktor og kjørte vidre..