Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Da var snøen begynt å lave ned i Tromsø Vet ikke helt om jeg skal være glad eller snurten..
Anyways, ble noen på kanten breie svinger da jeg skulle hjem fra jobb nå nettopp, men gosh så gøy det var! Tror nok at det kommer til å ta litt tid før jeg blir vant med å kjøre mx-5 på vinterføre, men moro er det i alle fall, og kaldt er det heller ikke med godt varmeapperat
kom overraskende på meg idag ja.. dro på jobb imorrest og ante fred og ingen fare.. når jeg skulle forlate jobb fungerte jeg som brøyteplog.. men var kun laussnø så gikk helt greit..
bilen eier ikke veigrep for fem flate øre på nullføre sånn som idag.. trur nok at margestive dempere har en god del av skylda for det..
men nå er bilen satt inn i carporten og der blir den stående til været tillater at jeg kan flytte den til lagringsplassen... måtte sommeren komme tidlig til neste år..
_mx5_Rune_ wrote:
bilen eier ikke veigrep for fem flate øre på nullføre sånn som idag.. trur nok at margestive dempere har en god del av skylda for det..
Da er vi to. Skulle over Tromsøbrua i går kveld, og jeg var ikke særlig høy i hatten da bilen sklei ut med ræva på tur opp. Gikk heldigvis bra
Fant forresten ut at mx-5'en min har antispinn. Fant meg en parkeringslass der jeg lekte meg litt, og jeg merka at lyset på antispinnet ble aktivert fra tid til annen. Men merka ikke at aksellerasjonen ble bremset ned - heller tvert i mot.