Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Så først en svart møkkete mx på bryn i 11-tiden på fredag (HJ-reg)og en en mørk NA ved bomringen ved alna på E6 senere på kvelden.Noen her???
Må jo spørre da det er så mange jeg ser for tiden...
passert en bomring inn mot oslo kl 18.00 ca, var nedover i helga, så da en sort mx med leksus lykter bak, var det deg? så deg litt sent, fullt opptatt med å finne ut hvor jeg skulle
Medlem Nr. 603
1992 mx-5 1.6 NA brg, sportsfilter, sleepy eyes og montert tåkelys
-------------------------------------------------------
x Honda civic 1.5 1989mod.
StianOppistov wrote:Var denne hj registrerte med styling, lurer på hva som er skjedd med min gamle nb eg. den var hj regget, ble solgt til en ung mann i oslo..
Den ser jeg rett som det er ved naboblokka der kopisen min bor. Nå husker jeg aldri hva det heter der. Men, jeg ramler av toget på Haugenstua hvis jeg ikke er kjørbar og må kræsje på en sofa
KBmagnusJ wrote:passert en bomring inn mot oslo kl 18.00 ca, var nedover i helga, så da en sort mx med leksus lykter bak, var det deg? så deg litt sent, fullt opptatt med å finne ut hvor jeg skulle
Det var meg ja, prøvde å hilse men d var ikke lett å få kontakt gitt...!
KBmagnusJ wrote:passert en bomring inn mot oslo kl 18.00 ca, var nedover i helga, så da en sort mx med leksus lykter bak, var det deg? så deg litt sent, fullt opptatt med å finne ut hvor jeg skulle
Glemte å logge meg inn her før jeg svarte...
men men.. D var i allefall meg...
StianOppistov wrote:Var denne hj registrerte med styling, lurer på hva som er skjedd med min gamle nb eg. den var hj regget, ble solgt til en ung mann i oslo..
Jeg så ikke om d var så mye styling på den siden den lå et par biler foran meg.Det eneste jeg så var at d var veltebøyler i den..
Glemte å logge meg inn her før jeg svarte...
men men.. D var i allefall meg...
så deg på siden av meg når vi svingte av og skilte våre veier, praktisk med navigasjon og masse tuneller nedi der gitt...
Medlem Nr. 603
Anonymous wrote:He he...ja det kan være kjekt det når man ikke er kjent.. Men hva fikk deg til å være i her på disse kanter??
har en del familie i oslo, og var på barndåp denne gangen da, første gang jeg kjører mx'en til oslo, egentlig god på langkjøring synes jeg, utenom bagasje plassen da men det mest utrolige er at dama faktisk hadde mindre bagasje enn meg
Medlem Nr. 603