Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dette trenger eg ikke uttale meg om engang, alle synest vel dette er grusomt, og anngående automatgir så ønsker eg en slik girkasse om noen har en, til ett annet prosjekt, send en pm om dere vil bli kvitt en slik..
Paest wrote:såså, må vi passe på så vi ikke blir like negative til nye ting som bilforumet.net.
Håper aldri vi blir som bilforumet.net
Vi har en grei tone her, og håper det forblir slik i framtida også. Det må være lov å være uenige, men så usaklige som enkelte er på andre fora blir bare dust
StianOppistov wrote:Dette trenger eg ikke uttale meg om engang, alle synest vel dette er grusomt, og anngående automatgir så ønsker eg en slik girkasse om noen har en, til ett annet prosjekt, send en pm om dere vil bli kvitt en slik..
Offtopic, er en på markedsplassen som selger en automatkasse for 500kr
fortsetter på offtopic,huffhuff.. nå skal det sies at det ikke bare er hondafolk som blir hetsa av denne øyvind r****, han har en tendens til å leite etter ting i alle poster som han kan starte en diskusjon på, sånne folk er det bare en ting å gjøre med, drite i de.. om de ikke får oppmerksomhet er det ikke lenger like artig å holde på slik som han gjør, han må jo tydeligvis more seg skikkelig der han sitter og endelig får sin daglige dose med oppmerksomhet.. håper vi slipper slik kultur her inne ja.. som sagt tror jeg beste måten å unngå sånne konflikter er å heve seg over disse menneskene å la vær å svare på samme måte tilbake.. alle kan jo av og til være uheldig å skrive noe som virker litt krasst men alt i alt er det vel ingen på dette forum som går inn for å ødelegge for andre, heldigvis..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Mener å huske at det var en sølv med slik front til salgs på Finn for en stund siden. Finner ikke igjen tråden den ble diskutert i.
Medlem nr 615
* '91 Miata med gule Koni Sport, komplett Racing Beat eksos (kjempe fornøyd), snart Racing Beat style bar, stoff interiør, JR CAI, OZ Racing F1 med Bridgestone Potenza 215/40/16