Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Nå har jeg blitt medlem av denne eksklusive klubben og har lyst til å vise det frem. Derfor lurer jeg på om det finnes noe salg av klubb-effekter i form av t-shorte, caps, klistremerker ol. med logoet på?
Finnes skjorte, caps, nøkkelring og klistermerke igjen på lager..
kontakt kasserer for å bestille.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
stianboy wrote:burde vært lagd noen fete t skjorter da.
XXXXXXXXL ??
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
2014 BMW 530D x-drive
Nei, gjør ikke det.. Ikke som jeg vet om hvertfall..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
2014 BMW 530D x-drive
Leste i dag at det kommer en godkjent refleksvest m/klubblogo sammen med medlemskortet
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
2014 BMW 530D x-drive
Hvis de som eier noen av effektene kunne ta bilde av det og legge ut her ville det sikkert vært mulighet for et større salg. Jeg for min del har ikke sett mange av disse effektene.
Tror også at vi kunne fått flere medlemer. Jeg derimot ble betalende medlem i dag Refleksvesten trakk meg inn stor mulighet for at jeg kjøper effekter av klubben, men vil gjerne se hvordan de ser ut.
refleksvest? hmm.. Fikk kun en sticker og en pin jeg...for ca...3 år siden. Får vi nye greier hvert år eller? som sticker/nøkkelring? Sorry OT..ble litt revet med. Men kan hive meg med den diskusjonen om klubbeffekter.. Så lenge det ser bra ut, så kjøper jeg
Hei
Det er riktig at vi prøver å legge ved en liten "give aways" ved utsendelse av medlemskort, siste året var det ingen ting, men tidligere er det delt ut pin, nøkkelring, tøymerke og klistre merke til å ha på bil vinduet.
I år blir det sendt med en reflexvest i XL størrelse med logo på ryggen.
Alle som er raske med å betale inn kontingent får den før 1. mars.
I tillegg har vi bestilt om caps og tennis skjorter. Begge deler har klubb logo trykket på.
Vi har flere ganger annonsert her på siden at vi har disse eftekten, men dårlig respons, ta gjerne kontakt med kasserer for opplysninger om farge etc.
Hilsen
Kasserer.