Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Føler litt for at det er tid for å vise dere hva jeg har gjort me mitt motorrom/motor så laster opp nå tre bilder.... Ett fra start og ett fra midt i min progresjon og ett sluttbilde.
Ved starten:
Ved påbegynt arbeid:
NÅ:
Så da er jeg meget spent på hva dere har å si. =))
93 MX-5 Brilliant Black
01 Subaru Impreza WRX
x 91 VW Golf Cabriolet
x 91 VW Corrado G60
x 86 Mazda 323
x 94 Opel Corsa GSi
x 89 Honda CRX
Er ett system i akkurat det.. Vann: Rød , luft: blå , bensin:svart. Som dere da ser er jeg ikke helt komplett ferdig, men er på go vei. Mange småe vakumslanger som skal skiftes f.eks
93 MX-5 Brilliant Black
01 Subaru Impreza WRX
x 91 VW Golf Cabriolet
x 91 VW Corrado G60
x 86 Mazda 323
x 94 Opel Corsa GSi
x 89 Honda CRX
Mye farger ja, ser du har dumpen langt vekke ja, lærte engang at denne bør vera ca 10cm fra innsuget, men om det er rett vet eg ikkje, ser også du har flyttet radiatoren, dette er noe eg håper å slippe, tror eg skal ha slangene mine ut og så opp igjen ved stabiliator stagene,
Var ikke noe som helst problem å flytte radiatoren. Gikk som varm kniv i smør det. En enkel men helt grei løsning.... Altså du har tenkt å ta de opp under radiatoren? Eller misforstår jeg? Farger ja, aller har ensfarget motorrom så jeg valgte å gjøre det litt annerledes men med ett system som sagt.
93 MX-5 Brilliant Black
01 Subaru Impreza WRX
x 91 VW Golf Cabriolet
x 91 VW Corrado G60
x 86 Mazda 323
x 94 Opel Corsa GSi
x 89 Honda CRX
sorry, men dette ble bare feil, som en dårlig blandet salat med alskens farger hist og pist.. men men, smak og behag..
mange gromme deler da, må innrømme jeg er litt misunnelig på det meste bortsett fra fargevalg... hva med litt polert alu? hadde stått i stil med de rustfrie rørene og det blir utrolig pent og blankt om man tar seg tid til å gjøre jobben skikkelig.. koster lite penger gjør det også..
IC rørene ser veldig bra ut. Neste step bør være å lage en plate som dekkker over glippen forran radiatoren. Mye luft som går over i stedet for igjennom.