Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... s=1&tot=19
ser jammen ut til at Postert demobilen har kommet seg til norge.. klin lik vertfall.. sinnsykt pen disse her.. fikk plutselig litt lyst på nb, selv om bilen var sinnsvakt dyr..
bilde av den norske
bilde av demobilen
der var en til ja.. vet at det finnes en slik en i svart i norge også, men den sorte fargen gjør at linjene blir borte og bilen ser langtfra like stilig ut som disse i sølv.. smak og selvfølgelig..
km stand tilsier jo demobil... Så skal ikke se bort i fra at det faktisk er Postert sin demobil. Syns det virker litt rart om noen skulle ha laget sin bil kliss lik Postert sin dembil (Tenker da i hovedsak på den stikkern på døra)
Demobilen har da iallfall hvitt sideblink etter hva jeg kan observere! Så, er nok noen som har laget helt lik bil, for tviler på at Postert har satt på gult sideblink for å "ødelegge" sitt eget design..
Men, er det noe mer spes. med denne bilen enn utseendet?
Hva er en rå bil da, noen vil si en trimmet en, noen vil si stylet, eg personlig ville heller hatt en original mazdaspeed kontra denne postert, men eg synest ikkje noe om postert styling heller da.
HF-mx5T wrote:sånt utseende bør absolutt følges av en tilsvarende rå motor, for å ikke falle i RICE fella..
litt uenig der.. jeg foretrekker en bil med gjennomført utseende og liten motor eller en bil med gjennomført motorbygge og orginalt utseende fremfor en blandig der alt er halvgjort.. er desverre mange som bygger litt utseede og litt motor uten å i det hele tatt ha snøring på kvalitet på bygget.. en av grunnene til at jeg ikke har begynt med motorbygge er at jeg har lyst å gjøre meg så godt som ferdig med den ene tingen før jeg begynner med den andre..
men men smak og behag..
finnes selvfølgelig mange som klare å gjøre begge delene bra samtidig også da..
Nå er jo definisjonen på en ricer det at en bil ser rask ut men ikke er det, så han har jo rett i det. Personlig synes jeg det helt klart går en grense, hvis jeg går overboard med min bil sitt utseende så vil jeg føle meg temmelig tosk med en 1,6 liter motor snart
Mazdaspeed er jo fin fordi nøkterne designere har gjort slik at bilen ser bedre ut. Mens bodykit er laget for det meste av folk som liker å overdrive litt Når det er sagt så er det dritkult når det er gjennomført, men sjeldent ser man det.
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black