Jeg vurdere aluminium eller børstet stål.
Moderator: Styremedlemmer
Har satt inn års modell og motor nåTraCkinG wrote:Litt usikker på hva du mener med å få til hele interiøret, men her har du iallfall et bilde av sånn interiøret i bilen min er pr. øyeblikk!
I tillegg til dette skal jeg ha inn chrome plate i intrumenthuset, hvite skiver, og muligens kjøre chrome nede i varmeapperatet og (det er sikkert at det kommer, spm. er bare når!)
Reint personlig, så syntes jeg at jeg har fått til litt "annerledes" interiør, har iallfall ikke sett noen andre med likt!
Men, har du senere enn '93 modell, så har du vel litt annerledes interiør, med to airbager og slikt (hadde vært så kjekt om det stod årsmodell i signaturen), så du kan nok iallfall ikke få til med de "chrome-listene" jeg har, men det er jo ikke sikkert det er ønskelig heller!
Men, du ser iallfall litt hvordan det blir med chrome/alu ringer rundt luftdysene osv da
Syntes iallfall personlig at bare dette lille løfter interiøret opp mange hakk.. ser så kjedelig ut når det alt der er svart!!
Et lite bilde til:
Og et bilde fra gammelt, får ringene o.l.:
Jeg tror iallfall at man kan se litt forskjell
PS: jeg har forresten satt inn hvite skiver i den konsollen med luftetingene! Det også øker interiøret, mener jeg (personlig mening hele posten)
kjemmpe bra bilder og lekkert innteriøringlar wrote:Har aluminium
http://www.ilmotorsport.de/shop/article ... 0618edbe2e
Har sølvfarget bil så det passer best syntes jeg
Skal prøve å få tatt noen bilder i løpet av helgen
fra mx5parts sine sider:biXen wrote:Veldig mye av pyntetinga MX5Parts har er fra IL Motorsport, derfor er det logisk at IL er billigere. Også nå når punden er litt dyr. IL har nokså billig frakt. I min mening ihvertfall. Og sluttpris blir jo også uten tysk moms. Har bestilt girkule og dørmatter bla. derfra sist uke.
Selv har jeg altså handlet fra ChromDesign, som du vil finne her: http://www.chromdesign.de. Men ser ut som IL er veldig billige på disse rundt luftdysene.. under 20 euro, stemmer det?We are the sole UK distributors for the full range of products from both 'IL Motorsport' and 'ChromDesign' in Germany, as well as ...