Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hei
Ny kar her, hatt mx-5 et par år.
Jeg lurer på om hvor vanskelig det er å bygge en NA om til en NB (bare fronten)
Hvis det er super vanskelig så tenkte jeg på Low profile på bilen,
Håper jeg får noen tips
Mvh Stian
Mx-5 NA 1,6 91 (Død)
Rx-7 FC 1,3 91
Mazda 6 04
Saab 96 v4 69 Gruppe B
Så vidt jeg vet er det ikke så enkelt.
Må bytte front, panser og skjermer. Dessuten tviler jeg på at overgangen mellom NB-skjermene og NA-dørene blir særlig bra.
Jeg vet bladet Bilsport og Autofil hadde en case om en slik bil. Den var veldig gjennomført men jeg synes nå likevel den så litt "bastard" ut...... Bedre å skaffe seg en NB kanskje ? 8O
89-Miata 1,6/RB-header/RB-Dual Exhaust catback/JR-cai/FCM understell /
FM swaybars/1,8-bremser/Rota RB 15x7-et35
og ikke de fra Brainstorm.
Enklere installasjon med de fra Moss
Er det med pærer når du bestiller eller må du bestille det samtidig?
Hvordan er det å få disse lyktene godtkjent? tenker da også på pærene som kommer fra Moss
og ikke de fra Brainstorm.
Enklere installasjon med de fra Moss
Er det med pærer når du bestiller eller må du bestille det samtidig?
Hvordan er det å få disse lyktene godtkjent? tenker da også på pærene som kommer fra Moss
må vel starte med å si at jeg ikke har low profile selv, har bare veldig lyst på, så jeg har lest installasjonmanualen noen ganger nå.
Alt du trenger følger med i pakka (også pærer), iallefall det jeg har fått inntrykk av.
Og har ikke hørt om noen problemer med godkjenning.
Men det kan noen andre som faktisk har disse si mer om
Bmw Z4 2003, 3.0i
Huyndai Elentra GL 1997 (vinter og bruksbil)
*Mazda MX-5 1990, 1.6
*Toyota Camry 1981 (R.I.P)
Bilsport-Helen som bygde opp bilen sammen med samboern har uttalt at de aldri hadde blitt å bygd om til nb om de hadde visst hvor mye arbeid d ble.. jeg syns den ble brukbar tøff da, men tror ikke at jeg hadde årka å kasta meg på et slikt prosjekt.. blir mye billigere å kjøpe en NB og bygge noe vilt ut av..
i low-profile pakka til moss følger det med alt du trenger. Det samme gjelder også IL-Motorsport sine. Hadde Moss sine selv for en del år siden, og de var konge de. Så vidt jeg vet har ikke den nye eieren noe problemer det de