Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Husker ikkje helt. men det var en merkelapp på de. følg skrifta på denne. pluss de passer best ene veien, mener å huske de tette ringene var oppe. Men foreslår egentlig at du selger disse fjørene billig til meg.. er dette nye eller gamle typen til fm,. som eg forstår det på siden deres så har de kommet med en ny produsent.. pga ble dyrt med lesjøfors i sverige..
FJærene er montert, men usikker på om de er montert rett..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Jeg ser på mine her nå, og teksten på fjæra står rett vei når det tette er oppe . Samtidig ser det ut på bilder av installasjon av tein fjærer på KYB AGX at det tetteste på dem (som ikke er like tett dog) er oppe også. Men jeg kan selvsagt ikke garantere noe, har ti tommeltotter. Når det er sagt så svarer FM på under en time når de har åpningstid som oftest, så hvorfor ikke bare spørre Evt. spørre på Miata.net, der kan mange og også Keith fra FM sikkert bekrefte/avkrefte. Hvis du ikke orker det er det mulig jeg må spørre uansett snart, skal sette det på snart.
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black
MX-Morten wrote:kanskje dumt spørsmål, men i fysikken lærte jeg at ei fjær fjærer like mye begge veier..
har det noe å si hvilken vei den står?
mine står med skriften rett vei forresten.. men er ikke FM fjærer..
Fjørene fjører nok likt. men passer kanskje best ene veien med tanke på feste, mener det er grovere feste nede kontra oppe. så da bør de tette vera oppe,
Ser på noen fjærer at den ene delen (den ikke tette på FM ville det vært) festes inni et spor nede på demperen, så da kan den bare stå en vei, og det fikk meg vel til å anta at det er den rette veien på disse også.
Fjærer kanskje likt uansett, men når den ikke er lik på begge sider, FM er jo veldig ulik kontra mange andre fjærer, så ville jeg vel hatt den rett vei
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black