Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jeg har bommet litt med dimmen på dekka mine tror jeg di som jeg har nå er 215/40/17,å di tar borti innerskjermen når jeg kjører på små homper (veldig små) dette hørres utrolig vondt ut for jenta mi
så jeg har hørt av kompiser som sier vals hjulbuen det funker, å jeg er litt redd hun ikke blir like fin igjen
Men det som jeg ikke helt forstår det er det at di forige sommerdekkene var akurat samme dimmen hvorfor tok di ikke nedi da?
Er det noen som har hat samme problemet?
Går det an å feste plastikken lenger opp slik at jeg slipper valsingen?
Blir kjempe glad for svar får så vondt av jenta mi
Herbie er en rød na med en spesiel frontfanger.
Pelle er min baby som er blå med turbo.
Ingenting er umulig,det umulige tar bare litt lengre tid:P
har ikke så peiling på dekk, men jeg tipper de nye dekkene dine har skarpere dekk-kant enn de forrige dekkene. Når du driver og leker med så digre dimensjoner så er det nok ikke stort slingringsmonn før det tar borti, nei.
89-Miata 1,6/RB-header/RB-Dual Exhaust catback/JR-cai/FCM understell /
FM swaybars/1,8-bremser/Rota RB 15x7-et35
215/40-17 er 4,5% større en original-dimensjon, og dermed faktisk lovlig. (Maks 5%) Grunnen til at det gikk greit i fjor med andre dekk (i samme dim) kan skyldes at den reelle bredden på et 215 dekk faktisk varierer fra fabrikant til fabrikant. 215 er selve anleggsflata med mønster, og skuldre og vegger som bygger ut fra dette varierer altså.
Hvis dekkene kommer borti plasten/innerskjermen, så vil det ikke hjelpe å valse hjulbuene. Å heve innerskjermene går kanskje an.
Om den subber i innerskjermene så er det nok feil innpress, man valser ikkje innerskjermene de er i plast, da må du nok varme osv som ene her foreslår..
Jeg trodde at det var kun dekk som var byttet. Klart, er det også byttet felger med annet innpress så forklarer det gjerne hvorfor ting og tang subber...
ja hun er senket,det er kun dekkene som er byttet på gamle felger så innpress trodde jeg skulle stemme uanz...har ikke peiling på dekk
men å varme opp var en smart ide det må jeg prøve.
Tusen millioner takk
Nå er det rett hjem å prøve
Herbie er en rød na med en spesiel frontfanger.
Pelle er min baby som er blå med turbo.
Ingenting er umulig,det umulige tar bare litt lengre tid:P
Fjern innerskjermene først, så ser du om det er der den subber. Så kan du modifisere etterpå. Det er sansynligvis merker etter dekkene i plastiken, også.