Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Er det noen her som har litt info å dele om hellakkering av bil i feks polen? Jeg ska på biltur nedover i Europa til sommeren, og jeg tenkte å gi bilen en liten gave
Vet det er ganske mange som driver med det der i polen men sjekk litt nøye før du setter bort bilen til lakkering og forhør deg med priser osv først.få dem til å sette en fast pris.det finnes mange dyktige lakkerere der!
polakker er som regel meget pirkete og nøye og vil vise hva dem er gode for...!!
Hørtes jo bra ut det da men tenkte også på tips om det feks er ei internettside der det står mer om dette, evt om noen visste om et spesifikt firma de kunne anbefale... Jeg er helt grønn på dette, vet ikke hvor jeg skal starte.
Angående rød mx-5... Nei, erke min. Er en kamerat av meg som endelig har tatt til vettet Jeg har en blå en...den stygge knallblåe fargen.
Kan jo få det billig på kveldstid i Norge også.. Men betinger kanskje litt bekjentskaper...
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Hei.
Har akkurat lakkert min, 2 lag med farge og tre lakk med klarlakk. kom på rett under 15.000,- ink. mva. Måtte fikse på litt småskader, og rust i skjermbuene, så tok like godt hele bilen.
mvh Lars
gaustabl wrote:Hei.
Har akkurat lakkert min, 2 lag med farge og tre lakk med klarlakk. kom på rett under 15.000,- ink. mva. Måtte fikse på litt småskader, og rust i skjermbuene, så tok like godt hele bilen.
mvh Lars
pebe3 wrote:Hørtes jo bra ut det da men tenkte også på tips om det feks er ei internettside der det står mer om dette, evt om noen visste om et spesifikt firma de kunne anbefale... Jeg er helt grønn på dette, vet ikke hvor jeg skal starte.
Angående rød mx-5... Nei, erke min. Er en kamerat av meg som endelig har tatt til vettet Jeg har en blå en...den stygge knallblåe fargen.
Skal sjekke ut litt for deg jeg så får du høre noe etterhvert!
Flott, takk for all hjelp! Er litt overflaterust rett i bakant av dør pga gamle eier ga blanke i at vann rant inn rett v døra gjennom gammel kalesje... men jeg vasker bilen minst en gang i uka selv om den står pga ødelagt diff, og bruker rustløser på den 2 ganger i uka for å holde det litt i sjakk... Regner med at overflaterusten blir tatt vekk i sammen slengen som gamle lakken blir pussa vekk, elr? Noen som vet dette?
Stemmer det ja. Takk for at du annonserer for tyvene hvor de ska dra Neida, forsvinner den får jeg uansett mer enn jeg ga for den. Der står den og forfaller. Ringte Andreas Fast idag og bestilte diff. Gir opp det forumgreiene får sikkert ikke tak i noen diff før halve sommeren er over uansett Så snart kommer bilen på veien igjen!!
pebe3 wrote:Stemmer det ja. Takk for at du annonserer for tyvene hvor de ska dra Neida, forsvinner den får jeg uansett mer enn jeg ga for den. Der står den og forfaller. Ringte Andreas Fast idag og bestilte diff. Gir opp det forumgreiene får sikkert ikke tak i noen diff før halve sommeren er over uansett Så snart kommer bilen på veien igjen!!
Hvilken pris skulle han ha for diffen ??
Diffen jeg ville ha skulle han ha 17000,- for... Men det var en diff med litt annen utveksling.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive