vidunderet mitt er sykt!!!
Nå bilen har stått så lenge at motoren er HELT kald (over natten e.l) og jeg starter, blir tomgangen ujevn etter 10 sek. Bilen er helt normal vist jeg kjører. etter 1 min kjøring kan jeg stoppe og bilen er helt normal igjen...
Er det noen som har en ide?
Vidunderet er sykt
Moderator: Styremedlemmer
- SunburstYellow
- 500 RPM
- Status: Offline
kan ikke vær noe så enkelt som at den ikke tenner på alle når den er kald da? er samme problemet på bilen til dama. sjekk om plugger å sånt ser bra ut. evt måle pluggledninger å sånt.
mvh.
mvh.
x vw golf gti 16v (RIP)
xAudi S4
xBmw318is
Skoda octavia 1.9Tdi
Mx-5 1.6 turbo konebil:) hks-kit , gule koni, veltebur:) crome felger. motivlakkert interiørdetaljer. store planer.
xAudi S4
xBmw318is
Skoda octavia 1.9Tdi
Mx-5 1.6 turbo konebil:) hks-kit , gule koni, veltebur:) crome felger. motivlakkert interiørdetaljer. store planer.
- SunburstYellow
- 500 RPM
Mange har hatt problemer nettopp pga. pluggledningene som ser ut til å være en svakhet på disse bilene.SunburstYellow wrote: pluggledningene har ivertfall ikkje blitt skiftet på 2 år så kansje de kan være de.
Eg får bestille noen nye.
er det noen som har noen andre ideer?
1991 Mazda Miata
1996 Porsche 993 C2
1996 Porsche 993 C2
- siemens
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 623
Viktig at plugg ledingene ligger ordentelig, de er ikke "bare" ledninger.
En annen bil jeg hadde ville ikke gå ordentelig.
Satte den inn på verksted (selv om plugger og plugg ledninger var helt nytt) resultate ble 600kr fattigere for feil søking og et nytt feste for plugg ledningene
En annen bil jeg hadde ville ikke gå ordentelig.
Satte den inn på verksted (selv om plugger og plugg ledninger var helt nytt) resultate ble 600kr fattigere for feil søking og et nytt feste for plugg ledningene
Svelvikramp
92 1,6 mx5
2000 suzuki grand vitara
92 1,6 mx5
2000 suzuki grand vitara