Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hvilke forhandlere er bra? Tenker da helst på norsk landjord og ikke for langt unna Drammen/Oslo..
Eneste krav jeg har er at det er fra katalysator og bakover, og at det er med to utblås, et på hver side..
Anbefalinger til butikker, hjemmesider og si ifra om dere sitter på noe som ligger i garasjen.. Sistnevnte da i bra stand!
Fikk et "tilbud" på Svendsen eksos, pris: 6200 kronasjer.. Noen bedre?
Med vennlig hilsen Marius, Hokksund
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack
Jo, jeg har vært både på Thorsov og Bilextra der de selger Simons Sport, de spør da etter reg. nr på bilen.. Taster inn det og sier: Nei, den bilen har vi ingenting til...
På Bilextra ble selgeren mildt sagt forundra da han ikke fant noe til den bilen, ikke eksos og ingen bremsedeler.. Hrmpf.. Han spurte så hvor gammel bilen var.. Jeg sa den er 6 år gammel og da sa`n : Det var nå jæv### rart at vi ikke har noe til en 6 år gammel bil.. Og det var det... Hade bra.. Hehe..
Med vennlig hilsen Marius, Hokksund
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack
mussa wrote:Ahh.. Det var bra! Noen anelse på prisen på et sånt sett? Noen andre her som har kjøpt det?
Hør med jacob autosupply
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive