Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Er det effektive greier? Sist vi var på ferie sto håret til damen rett fram så og si hele turen..
Jeg på min side liker at det går å felle den ned... Utseende er viktigere en komfort, og jeg synes bilen er best uten.. Men på langkjøring er det noe annet..
MedlemNr.532 96-vinrød MX5 ,senket,gule Koni,lowprofile,Enthuza 3", 2.5" DP og Cat, MX5Project IC, 115hk.kammer ,K&N filter , Greddy@6,5psi, 550 dyser, Walbro 190 HP Zeitronix ZT2, MS PNP
94-Yamaha YZF750R "Modifisert" 138,5RWHP
Viktig og neven at den orginale er mindre effektiv enn de andre som er nevnt i denne tråden. Jeg hadde Oris sin windstopper på den forrige MX5en min, mens jeg nå har den orginale. Oris'en var MYE mer effektiv enn den orgianle som kun hindrer trekk fra skuldre og nedover. Er dog helt enig med EspenSort92 at den orginale er penest.
Jeg har akkurat bestilt meg en ekstra til og supplere den orginale for å kunne kjør toppløs i kaldere vær også uten at det trekker for mye rundt ørene. Skal bli spennnede og prøve den ut. Jeg har bestilt fra en svenske som selger igjennom annonsesiden på miata.se.
Den koster 600kr + frakt og ser slik ut
-1994' Mazda MX-5 1,8MP62 (klassikeren)
-2019' Mazda MX-5 2.0 (den fremtidige klassikeren)
-2012' Nissan Leaf SL (sparebøssa)
-2019' Tesla Model X LR (trekkvogn og hyttebil)