Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Emner som ikke har noe med Mx5/Miata å gjøre, men samtidig kan være interresant for de andre i klubben (offtopic) Kjøp og Salg av ikke MX5 relaterte ting henvises til qxl, finn.no osv..
Hehe... Sitter med PS2 jeg da.. MX5 på GT4.. Sinnsykt legobygg da.. Tøft! Tror jeg aldri har sett lego med +16 på før.. (ikke det at jeg har sjekket så mye heller da)
Med vennlig hilsen Marius, Hokksund
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack
Hauk wrote:Wow! Sånt fantes ikke når jeg var liten. Hadde jeg fått noe slikt under juletreet for ca 25 år siden så hadde jeg sikkert svimt av.
Hva koster noe slikt?
Hadde vært konge å fått noe slikt som unge ja
Ga 2500 for den (satt sammen én gang tidligere). Koster ca 2100 med frakt innen USA. Finnes ikke i Norge. I Europa koster den 370 euro = ca. 3200 så kommer frakt i tillegg.
Bra pris på den der. Bare å by i vei for det er mange timer montering Bare husk på at den koster $300 ny så en får ikke by så mye mer enn det som er nå.
Ja i dag satte jeg bilen i garasjen, de var utrygt for en regnbyge..alle blomstene i hagen min har daua pga tørke..fint på Vestlandet for ørtende uke i rad..
For å henge meg på den samme tråden. Den største lykke for en trønder er når det regner på Østlandet og det er godvær i Trøndelag.
Cabben har kun vært oppe når MX5'en har vært parkert om natta den siste tiden. Det blir litt for varmt å kjøre en kveldstur med cabben oppe i 27-28°C.
Ærta bærta østlendinger.
Steinar
(PS: får håpe at været "snur" neste uke, skal sørover på ferie.)