Rudskogen September..
Moderator: Styremedlemmer
- MagnusAntony
- 7200 RPM
- Status: Offline
Rudskogen September..
Noen som vet info om den sølvfargede NA`en som gikk på rudskogen lørdag?
[tidl. RotaryPower]
-90 Mazda Miata
-61 Renault Dauphine
-90 Mazda Miata
-61 Renault Dauphine
- MagnusAntony
- 7200 RPM
-
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 201
Ikke noe å lure på. Du blir bare hekta. Værre er det ikkeRotaryPower wrote:Lurer på om jeg ikke skal ta en tur utpå sjøl snart.. Ser gøy ut!

- 18 Audi A5 2.0 TFSI quattro
x 13 Porsche Boxster
x 19 Golf GTI Performance
x -15 Audi A4 1,8 TFSi Avant q
x -13 Audi A4 1,8 TFSi Lim
x -09 Folkevogn Scirocco
x -99 MX-5 10th Anniversary 835/7500
x -96 MX-5 1,6 Classic red
x 13 Porsche Boxster
x 19 Golf GTI Performance
x -15 Audi A4 1,8 TFSi Avant q
x -13 Audi A4 1,8 TFSi Lim
x -09 Folkevogn Scirocco
x -99 MX-5 10th Anniversary 835/7500
x -96 MX-5 1,6 Classic red
Det er min bil. Kjøpte den for ikke så lenge siden, så måtte en tur på bane for og teste ut noen små ting. Bilen oppfører seg ikke helt slik som min gamle NB, men med noen små endringer går det an og venne seg til det 
Hadde med meg en kamerat som har kjørt mye på bane, og som har kjørt min gamle NB en del, men han snurret etter slaktern med denne, da oppsettet er lit giftig
Motoren er en 1,6 som har blitt gjort en del med, også andre kammer. Den har nå 118,6 HK på hjula. Denne motoren kommer for salg, med gearkasse og diff i løpet av høsten/vinteren, da jeg skal ha noe annet i bilen

Hadde med meg en kamerat som har kjørt mye på bane, og som har kjørt min gamle NB en del, men han snurret etter slaktern med denne, da oppsettet er lit giftig

Motoren er en 1,6 som har blitt gjort en del med, også andre kammer. Den har nå 118,6 HK på hjula. Denne motoren kommer for salg, med gearkasse og diff i løpet av høsten/vinteren, da jeg skal ha noe annet i bilen

- MagnusAntony
- 7200 RPM
Spørsmålet er vel om bilen holder. Stoler rimelig på motor nå etter lett overhaling men er mere usikker på bakdiffen. Den skulle nok vært bytta, samt noen andre hjul,bremser og demper/fjører. Men morro hadde det nok vært uansett.arildh wrote:Du har da ræsarbil så det bør du jo gjøre.
Hva er blitt gjort med motor og har du store planer for ny motor og driv-verk? Hvordan driv-verk er det på den forresten?wang911 wrote:Det er min bil. Kjøpte den for ikke så lenge siden, så måtte en tur på bane for og teste ut noen små ting. Bilen oppfører seg ikke helt slik som min gamle NB, men med noen små endringer går det an og venne seg til det
Hadde med meg en kamerat som har kjørt mye på bane, og som har kjørt min gamle NB en del, men han snurret etter slaktern med denne, da oppsettet er lit giftig![]()
[tidl. RotaryPower]
-90 Mazda Miata
-61 Renault Dauphine
-90 Mazda Miata
-61 Renault Dauphine
arildh
joa, det stemmer at det var meg, men hvem er du, husker ikke så godt.
drivverk tror jeg er standar , men ikke sikker. den har høyere 1. og 2. gir en NB bilen jeg hadde, og lavere 3. 4. og 5.
jeg kommer til og komme tilbake med hva jeg gjør med motoren ettervært. men et lite hinter at jeg søker andre hær, som vill være med på og dele fraktkost fra australia. kommer til og bestille derifra i løpet av 14 dager.
joa, det stemmer at det var meg, men hvem er du, husker ikke så godt.
drivverk tror jeg er standar , men ikke sikker. den har høyere 1. og 2. gir en NB bilen jeg hadde, og lavere 3. 4. og 5.
jeg kommer til og komme tilbake med hva jeg gjør med motoren ettervært. men et lite hinter at jeg søker andre hær, som vill være med på og dele fraktkost fra australia. kommer til og bestille derifra i løpet av 14 dager.
-
- Moderator
- Medlemsnummer: 114