Hei.
Jeg trodde jeg meldte meg inn i klubben den 13. august ved å fylle ut opplysningene under â€
Hvordan bli medlem?
Moderator: Styremedlemmer
- biXen
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 999
- Status: Offline
Har ikke peiling på medlemsskapet, det var et skjema på de gamle sidene, men de holder på med nettsidene. Du MÅ ikke være medlem for å møte opp på et treff, sikkert ingen som sender deg vekk
Men regner med noen kan motta dine detaljer så du får meldt deg inn. Det finnes en annen tråd om dette en plass.
Når du bestiller i utlandet betaler du med VISA. Du betaler for frakt, men bla. IL Motorsport og MX5Parts trekker fra moms i butikken. Moms må du betale når varen ankommer Norge og du henter den på posten. 25% på både vareverdi og frakt så lenge varen har en verdi på over 200 nok uten frakt. Så kommer det fortollingsgebyr fra posten, 80kr hvis det er forenkla og 150 hvis de må finne ut verdi selv, synes jeg å huske.
Har bestilt massevis, aldri hatt problemer. Men holder meg helst til de to nevnte sidene samt Flyin Miata i USA.

Når du bestiller i utlandet betaler du med VISA. Du betaler for frakt, men bla. IL Motorsport og MX5Parts trekker fra moms i butikken. Moms må du betale når varen ankommer Norge og du henter den på posten. 25% på både vareverdi og frakt så lenge varen har en verdi på over 200 nok uten frakt. Så kommer det fortollingsgebyr fra posten, 80kr hvis det er forenkla og 150 hvis de må finne ut verdi selv, synes jeg å huske.
Har bestilt massevis, aldri hatt problemer. Men holder meg helst til de to nevnte sidene samt Flyin Miata i USA.
- Vidar
- Moderator
- Medlemsnummer: 249
- Status: Offline
Send en mail til kasserer, så blir du registrert..
Slipper å betale for i år. Men du vil får en mail med betalingsinfo til neste års kontigent.
Når kontigenten på 150,- pr år er betalt. Så vil du fa ett medlemskort og muligens en liten gave..
Slipper å betale for i år. Men du vil får en mail med betalingsinfo til neste års kontigent.
Når kontigenten på 150,- pr år er betalt. Så vil du fa ett medlemskort og muligens en liten gave..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive