Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hallo der ute. fremme i motorrummet på høyre side, rett bak hovedlykten er det to kontakter som bare ikke er koblet til noen plass, er dette noe som jeg bør gjøre noe med eller er det koblingspunkter for feilsøking.
Mitt andre spørsmål er regulatorbryteren inne i bilen for hovedlys. På denne er lyspæren defekt slik at jeg ikke kan se bryteren i mørke. Hvordan skifter jeg denne.
De fleste japanske biler har fra fabrikken ledningsnett til "alt utstyr". Tyske biler har et spesiallaget ledningsnett til akkurat det utstyrsnivået du har bestillt.
Nei, dersom du har en ledig kontakt, og alt ellers er i orden, la den være i fred.
Sikker på at det skal være lys i selve hovedlysbryteren?
Endre din profil i forumet slik at signaturen inneholder årsmodell, type og farge! (På bilen, hehe)
mazda og har tilpasset ledningsnett da.. er forskjeller på kabling på en bil uten ac og abs feks, kontra en med alt.. så ser ut som mazda skiller ut det meste på samme måte som tyskerne