Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
er vel gjerne noe som helst bruker på båtmotorer osv. Tror nok at en skikkelit turbo er det som gir mest utbytte. både med tanke på penger og arbeid for å få ting til.. Er lite bolt on turbo\kompressor kit til salgs for tiden...
MedlemNr.532 96-vinrød MX5 ,senket,gule Koni,lowprofile,Enthuza 3", 2.5" DP og Cat, MX5Project IC, 115hk.kammer ,K&N filter , Greddy@6,5psi, 550 dyser, Walbro 190 HP Zeitronix ZT2, MS PNP
94-Yamaha YZF750R "Modifisert" 138,5RWHP
Litt off topic, men det ser ut som turbo+kompressor funker på den bilen her i allefall , men om det er noe vits med begge deler på en 1,6l miata vet jeg ingen ting om.
Kan jo hende det hadde funka med kompressor som drahjelp for en større turbo, den vil jo i allefall gi mer luft inn i motoren som igjenn gir mer eksos ut.?
Hvis du søker på "turbo kompressor" på youtube så er det jo en del eksempler på hvordan det kan bli der. Ser i allefall ut som det funker, vil jo sikkert gjøre det på en mx5/miata også.
===================
Nåværende biler og fremkomstmiddel:
Bil: 1995 Mazda MX5 1,8 16v Farge: For det meste BRG.
Bil: 2001 BMW 520i
Fremkomstmiddel: 2004 VW Transporter
EX.: 1990 Mazda Miata 1,6 16v
===================