Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
sikkert en fin erstatning om org røret er sprekt . er vel generelle oppfatninga at de fleste av de billige grenrøra er mer bling enn effektøkning... usikker på hva de bruker mot kompressorbilene med målbart bra resultat..
de står på nettsidemes at en får 7-10 hk og eg trur på ALT som står på nette er i grunn ikke ute etter mer hester
orginale headrersen og katolysatoren har svelgt en del olje etter rundvelten, så har lyst og bytte dem ut og dette er et biligt alternativ som passer lommeboken min
Last edited by I-J-b on 08 Feb 2008, 21:21, edited 1 time in total.
Har selv ett obx shit på min na. funker helt ok. om den gav så mye mer power vet eg ikke, men eg rundet da 200 på speedoen noe eg ikkje klarte før denne, ett lite pluss var lyden da, er en mer snerten lyd.. Passet egentlig som det skulle også, skrudde på om siden har det bare vert av ett par ganger da eg har styrt på litt med superchargere osv,,