Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
noen i Oslo-området som har torsen diff på 1.8 som kunne tenkt seg å la meg prøve en tur? Jeg er i en vurderingssituasjon om hvordan diff jeg skal ha (torsen/lamell/kaaz) når jeg får råd
1994 1.8L Miata--prosjekt strekkoppbil igang
1990 BMW 325
1997 BMW 523i
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." Jeremy Clarkson
nei, kjenne forskjell på turn-in i utgangspunktet. er ikke ute etter å slite ut andres biler
1994 1.8L Miata--prosjekt strekkoppbil igang
1990 BMW 325
1997 BMW 523i
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." Jeremy Clarkson
Kommer du til drammen skal du få herje litt med min. Det er en 1,6 med ettermontert Torsen. Mange rundkjøringer som er fine for testing i nærheten . Forøvrig har bilen helt nye gule koni og nytt senkesett om det skulle ha noe å si.
så min lille LSD er ikke god nok for deg HMM?!?!?! Trodde vi hadde en sånn ting jeg Øyvind? Nei, det er greit det! det er greit det!
Ok kanskje jeg burde skjerpe meg litt siden du kjører buss og kan vrake meg ganske bra..
btw: jeg bare tulla
OT: Er det veldig mye forskjell på en lamell diff og på torsen diff? på handling og vhordan bilen oppfører seg eller er det for det meste annet det går på? slitestyrke?
SweetMX5 wrote:så min lille LSD er ikke god nok for deg HMM?!?!?! Trodde vi hadde en sånn ting jeg Øyvind? Nei, det er greit det! det er greit det!
Ok kanskje jeg burde skjerpe meg litt siden du kjører buss og kan vrake meg ganske bra..
btw: jeg bare tulla
OT: Er det veldig mye forskjell på en lamell diff og på torsen diff? på handling og vhordan bilen oppfører seg eller er det for det meste annet det går på? slitestyrke?
Lamell slites, torsen slites ikke..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
jeg har kaaz sperre jeg bestilte fra statene, betalte 5-6 tusen alt i alt, beste investeringen jeg har gjort utenom turbo da seff....ikke sjans å spinne på et hjul vertfall
Men er ikke noen sperre du kjøper vist bilen ikke skal brukes får å si det sånn!!