Erfaring med www.thecartrimmers.co.uk
Moderator: Styremedlemmer
Erfaring med www.thecartrimmers.co.uk
Jeg ser noen her på forumet har kjøpt seter fra disse. Kanskje dere kan dele alle erfaringer her?
indahla - medlemsnr. 529 - YNWA
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
Jeg ble svært fornøyd. God kvalitet til en god pris. Har ikke satt setene i biln min enda så skikkelig prøvesitting gjenstår. Det som hendte til meg var at førersetet var mer slitt og fikk ikke helt det samme strekket i skinnet som passasjersetet. Men det kan vel ikke www.thecartrimmers.co.uk lastes for
90' MX-5 - 1,6l
Hvor vanskelig var monteringen? Gjort på noen timer? Og det sorte blir ikke for "skinnende"?Husbyaune wrote:Jeg ble svært fornøyd. God kvalitet til en god pris. Har ikke satt setene i biln min enda så skikkelig prøvesitting gjenstår. Det som hendte til meg var at førersetet var mer slitt og fikk ikke helt det samme strekket i skinnet som passasjersetet. Men det kan vel ikke www.thecartrimmers.co.uk lastes for
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
Jeg har selv ingen erfaring med firmaet, men jeg vet de også selger de på ebay. Se feks her:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... T.m240.lVI
100% positiv feedback er jo ikke ille...Larserik wrote:Jeg har selv ingen erfaring med firmaet, men jeg vet de også selger de på ebay. Se feks her:
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
Hvilken størrelse på stripsen brukte du? Slike man f.eks. kjøper på Biltema?Husbyaune wrote:Jeg brukte plastikkstrips isteden for de metallringene. Fungerer gulle godt!Vidar wrote:Bruk små strips i stedet for slik metallringer. Så sparer du mye arbeid..
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
-
- Moderator
- Medlemsnummer: 114
- Status: Offline
Kjøp ikke strips på biltema om du vil det skal vare...indahla wrote:Hvilken størrelse på stripsen brukte du? Slike man f.eks. kjøper på Biltema?Husbyaune wrote:Jeg brukte plastikkstrips isteden for de metallringene. Fungerer gulle godt!Vidar wrote:Bruk små strips i stedet for slik metallringer. Så sparer du mye arbeid..
de blir fort sprø i plastikken, og ryker mye lettere, spes når plastiken er blitt sprø..
Kjøp av merket Newlec feks.
2004 Mazdaspeed MX-5
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
-
- Moderator
- Medlemsnummer: 114
- Status: Offline
Hvilken størrelse aner jeg ikke, siden jeg ikke har gjort dette selv
men tok et søk på google og fant denne: Nettbutikk
finnes sikkert flere sånne, men det letteste er om du kjenner en elektriker eller telekom møntør
så kan du nok få en liten bunke av dem
men tok et søk på google og fant denne: Nettbutikk
finnes sikkert flere sånne, men det letteste er om du kjenner en elektriker eller telekom møntør
så kan du nok få en liten bunke av dem

2004 Mazdaspeed MX-5
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
X-1992 MX-5
X-1992 Miata