bruke nøkkel hele tiden. Noen som har erfaring med dette på forumet?

Er en mekanisk løsning å foretrekke framfor en elektrisk?
Moderator: Styremedlemmer
Hvorfor ikke dra den strengen fram og prøve å legge den ved siden av førerdøren på en måte? Blir noe sånt jeg kommer til å gjøre når jeg "shaver" baken...Pelle wrote:Nei, Espen, jeg hadde ikke sett denne, ganske smart. Strengen funker bra den også, selv om jeg aldri har måttet bruke den.
Min sånn annen elektrisk ting tror jeg iallfall bråker like mye. Det er den ifra mx5parts da. vet ikke om de fra wolf. f.eks. er mer lydløse...EspenSort92 wrote:Jeg hadde denne som Bilextra selger før, men byttet til en sånn man bruker i dørene,
for det kom en sånn kraftig dunkelyd når den trakk vaieren inn...
de man bruker i dørene er lydløs...
prisen er ikke store forskjellen på heller
Da kan en sette inn en basskasse mellom setene og den kan da gå lenger inn i cupéen slik at den legges over nøkkelhullet til rommet i midtkonsollen og kanskje over selve luken også. Litt vanskelig å åpne lokket med en kasse over slik at det hadde vært greit med en annen løsning på tanklokketTraCkinG wrote: Inglar:
Skulle jo tro at det bare er å koble vaieren som egentlig går til bensinlokket inn på en sånn som de motorene, og vips så kan du lokke opp det også fjernstyrtHar jeg ikke tenkt på, men kunne jo vært artig, men hva er egentlig vitsen
?
Det er ikke driveren som lager lyden i så fall, da er det låsenTraCkinG wrote:
Min sånn annen elektrisk ting tror jeg iallfall bråker like mye. Det er den ifra mx5parts da. vet ikke om de fra wolf. f.eks. er mer lydløse...
(EDIT: de i dørene mine bråker forøvrig litt de også, er en sånn dunkelyd når de låser opp og igjen. Kan bruke den som bekreftelse på at det låses når jeg står iallfall 5 meter unna, kanskje mer! Men syntes det er greit, for da vet jeg om bilen er lukket eller åpen.. iallfall så lenge jeg ikke har koblet til noen lys mot fjernkontrollen)