Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
noen her som har bilder tegninger til å ha en 12" sub mellom setene i en nb!? haster litt pga at jeg skal stille ut på et treff.
og er bensintanken mellom "bagasjerom" og coupe?
Lurer på det samme selv. Må bare vente til snøen er borte og gradestokken kryper over 0 så er det ut i bilen og måle til kasse. Vil helst ha den mellom setene, men passer det ikke der må jeg krype til korset og legge den baki i en av hjulbrønnene.
Hadde en testkasse baki med to 10" Fjernet metalldekselet bak setene og det hjalp en god del hvertfall. Fikk litt mer bass i bilen da. Men jeg tror uansett det blir bedre med en 10" inne i bilen enn to baki. Får bare håpe jeg får plass til en mellom setene.
Kasse på "hattehyllen" har jo blitt laget av flere her på forumet. Jeg liker ikke måten det ser ut på selv.
Men focal har 5" sub, kan jo få til noe som ser bra ut med 2-3 sånne. koster endel for å vær 5".
Er vel noen som har montert i fotbrønnen\oppunder hanskerom og.
Å det er mulig å hvertfall montere 2 8" i hattehyllen ved å bruke alu dekslene som er skrudd fast under teppet på begge sider. Det har blitt gjort, sjekk litt på glaibilenmin sine prosjekt sider.
Mazda MX-5 05 sølv NBFL 1,8 Sport.
X Mazda MX-5 10th Anniversary nr. 7395
X Mazda MX-5 91brg.
X Mazda MX-5 92rød.
hehe.. bilde av det du kan legge ut på denne tråden eller en link til bilde??
men som sagt.. kan man fjerne et metalldeksel bak setene?? og visst ja.. er det et rom bak der eller er det bare bensintanken??