Leser med undring deler av dette innlegg, som omhandler div. spørsmål jeg ikke skal gå inn på her om møteplasser osv.
Det jeg reagerer på er den oversikten over hva som er etablert av lokal styrer i klubben.
Her er utdrag:
- Vidar wrote: Styret (som også er "lokalstyre" for østland.)
Leder : Vidar Fjæran
Kasserer: Tore Nielsen
Sekretær : Geir Bossum
Styremedlem : Petter Godlund
Så har vi lokalstyrene i
Rogaland
Leder : Per Arnfinn Monge
Styremedlem : Tor Olaf Høiaas
Midt Norge
Leder Tomas Johnsen
Det som jeg reagerer på er hvorfor det ikke er flere lokale styrer for MX-5 klubben i Norge, hva med Sørlandet, Vestlandet (nord for Rogaland) & Nord Norge....
Med ref. til innlegg i denne tråden av PAMO, er vi nå 70+ registrerte medlemmer i Rogaland.
Og med det antall av biler som finnes i Norge samt antall klubb medlemmer må det være en god del i de øvrige landsdelene også.
Jeg vil påstå at et lokal styre er avgjørende for å klare å fremme klubben vår og på den måten også er deler av grunnlaget for å lage et godt miljø for alle medlemmene.
I Rogaland, er mye av æren for dette det gode samarbeidet vi har med Mazda forhandleren Hegre som har støttet oss med å blant annet stille sine lokaler til rådighet for våre klubbmøter osv.
Jeg er klar over at dette er utfordrende når alt som gjøres i forbindelse med klubben skjer i regi av frivillig innsats, men utifra innlegg på forumet er det mange engasjerte medlemmer der ute.
Det første steget hadde kanskje vært å fått på plass noen som kan være ledere som igjen prøver å få på plass et styre...
Jeg håper at hovedstyret ikke tar dette som kritikk, men heller en utfording til dem og øvrige fylker/landsdeler om å etablere lokalstyrer der dette ikke finnes slik at vi kan få organisert oss bedre. Dette vil garantert være en stor fordel for klubben i fellesskap...