Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Starta opp bilen, slo på lysa (ikke hovedlysa) - likavel føyk vippelyktene opp og ned i utakt og levde sitt eget liv. Lys i dashbord som viste at vippelyktene var oppe, samt en during..
Det er flere innlegg med denne feilen her på forumet. Gjør et søk. Generelt har jeg ved flere anledninger på dette gitt råd om å kjøpe seg "luft på boks" på biltema e.l.
Blås deretter grundig der stangen til lysene og stangen til blinklysene går inn på rattstammen... Denne feilen oppstår ofte pga. støv og dritt i kontakten der... og JA, det funker ! De fleste jeg kjenner til har fått fikset feilen med ren luft..... Ikke værst..
HansT wrote:Det er flere innlegg med denne feilen her på forumet. Gjør et søk. Generelt har jeg ved flere anledninger på dette gitt råd om å kjøpe seg "luft på boks" på biltema e.l.
Blås deretter grundig der stangen til lysene og stangen til blinklysene går inn på rattstammen... Denne feilen oppstår ofte pga. støv og dritt i kontakten der... og JA, det funker ! De fleste jeg kjenner til har fått fikset feilen med ren luft..... Ikke værst..
hvis ikke dette virker så kan det hende du har samme feilen som jeg hadde. llyktene mine levde også sitt eget liv. og jeg måtte kjøpe ny hva enn det heter. den dingsen blinklys og vindus visker spakene sitter på bak rattet. Da slutta det med en gang.
Noen som selger en na 1,8l (gjerne rep objekt)
-Bmw 320i 85.
xMercedes Benz 190e 84.
xBmw 318i 93.
xMazda Miata 90.
xVolvo 240 gle 87.
xRIPxFord Mondeo 2,0 giah 98.