Hadde en fin dag på Rudskogen i dag. Arrangert av Ranern.no .
Til tross for alt for mye folk, lang kø, dårlig organisering og lite kjøring er jeg fornøyd. Gøy å kjøre på bane igjen. Eller fantastisk gøy er vel det riktige ordet.
Jeg fikk presset bilen rundt banen på 109.9 logget med +- 0.1 sek med RaceChrono laptimer på telefonen via ekstern 5mhz GPS.
Hadde ikke trodd jeg kom under 1.10 slik bilen er nå.
Ble frakjørt av 2 skikkelig preppa EVO og slet med å komme forbi en E30 med en stor suge6er under panseret.
Ellers var det helst drifting som gjaldt blandt deltakerne.
Jeg så en stk. sort MX5 parkert ved toalettene. Mener det var en NA. Fikk ikke sjekket da jeg tilbrakte dagen i bilkø for å få 4 10 min pass på banen i løpet av 9 timer...
Første banekjøring på Rudskogen 2008 overstått.
Moderator: Styremedlemmer
Jeg var der i går for å titte, men bilen min sto parkert på grusplassen.
Så ut som bilen din gikk bra, tok vel flere spreke biler utpå der.
Men var mange biler med jordebil-finish utpå der også...
Ellers myyye dødtid og venting. Misunner ikke de som sto i kø i flere timer. En M5 sto i midten av køen når jeg kom kl 10, og først ca 12.30 kom han og flere utpå. Det er en ventetid på ca 3.5t...Noen ganger er det like greit å være tilskuer faktisk.
Så ut som bilen din gikk bra, tok vel flere spreke biler utpå der.
Men var mange biler med jordebil-finish utpå der også...
Ellers myyye dødtid og venting. Misunner ikke de som sto i kø i flere timer. En M5 sto i midten av køen når jeg kom kl 10, og først ca 12.30 kom han og flere utpå. Det er en ventetid på ca 3.5t...Noen ganger er det like greit å være tilskuer faktisk.
X 1995 Miata popular equipment package
X 1993 Miata C-Pack
X 1994 Miata C-pack
X 1993 Miata C-Pack
X 1994 Miata C-pack