Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Da var en cabrioworld stayfast-topp med glassrute kommet på etter at noen fant ut at de ville inn i bilen min! strevsomt og til tider pirk-arbeid, men verdt det. Aldri gjort dette før, så det tok litt tid.. tror vi brukte ca 6 timer totalt, men ca en time av den tiden gikk med til venting på at silikon-reparasjon av rainrailen skulle tørke
Tusen takk til André87, Jeaste, SweetMX5, og alle som stilte seg til disposisjon til eventuell telefonhjelp!
bilder kommer i mårra hvis folk vil se noe fra det
1994 1.8L Miata--prosjekt strekkoppbil igang
1990 BMW 325
1997 BMW 523i
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." Jeremy Clarkson
Godt at du klarte det da Hipp hipp hurra.. beklager at jeg var så uvitende på en slik operasjon som soft-top bytte, men nå vet jeg at jeg kan ringe deg neste gang hehe
Husbyaune wrote:Driver å trekker opp kalesje nå. skal den fremmre delen bare brettes inn under og limes? den delen som stikker ut
Jeg bare bretta den ned og la den under metall-lista til vinduspakningen jeg.. men tipper jeg blir å ta den ut og lime den i nær framtid for å beholde spennet langs hele framkanten
1990 BMW 325
1997 BMW 523i
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." Jeremy Clarkson
Resultatet ble strålende må jeg si, ihvertfall tight nok! Er ikke hver dag tre mannfolk må hold ned cab'n for at man skal kunne få festet den...
Er den like tight enda?
Jeanette (22)
Kjører Mx i drømmene mine!
Mx-5 1,8l ønskes!!!!
1990 BMW 325
1997 BMW 523i