skranglelyd fra høyre bakdel.
Moderator: Styremedlemmer
skranglelyd fra høyre bakdel.
Heisann.
har seg sånn at etter en tur på brostein har det begynnt å skrangle fra (høres ut som høyre bakhjul.) jeg har selv sett under bilen uten å se noe som er løst, men mine tekniske ferdigheter og kunnskap er begrenset.
noen som har gode tips på hvor jeg skal lete? lyden kan best beskrives som en metallbit som flyr rundt i ett tomrom.
frykter det blir dyrt om jeg må på verksted for feilsøking.
har seg sånn at etter en tur på brostein har det begynnt å skrangle fra (høres ut som høyre bakhjul.) jeg har selv sett under bilen uten å se noe som er løst, men mine tekniske ferdigheter og kunnskap er begrenset.
noen som har gode tips på hvor jeg skal lete? lyden kan best beskrives som en metallbit som flyr rundt i ett tomrom.
frykter det blir dyrt om jeg må på verksted for feilsøking.
1999 audi tt
x1999 mazda mx5 type knallrød
x1999 mazda mx5 type knallrød
- DrHolm
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 554
- Status: Offline
sjekka om batteriet sitter skikkelig?
| '99 1,8 V2.0 | "Built, not bought..." |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
- DrHolm
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 554
hadde samme problem en stund. borte nå.. 

| '99 1,8 V2.0 | "Built, not bought..." |
- Miatapowers
- 7200 RPM
har skrangling konstant på min, men det er fordi det er total mangel av monteringssett på klossene bak. er verdt å sjekke hvertfall
1994 1.8L Miata--prosjekt strekkoppbil igang
1990 BMW 325
1997 BMW 523i
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." Jeremy Clarkson
1990 BMW 325
1997 BMW 523i
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." Jeremy Clarkson
- Miatapowers
- 7200 RPM
PerChr wrote:haha ok litt flau akkurat nå, men fant og ordnet problemet.. viste seg at jeg har glemt en skiftenøkkel i reservehjulsbrønnen

2016 Vw Touran 7s Tdi familievogn
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
- anton.g
- 6500 RPM
- Medlemsnummer: 664
Hva er "skiftnøkkel" ??StianOppistov wrote:PerChr wrote:haha ok litt flau akkurat nå, men fant og ordnet problemet.. viste seg at jeg har glemt en skiftenøkkel i reservehjulsbrønnenja fort gjort, men lov meg at du ikke skrur med skiftenøkkel på sportsbilen, er vel ikke noe verktøy så lager mer arbeid i ettertid enn disse,
anser
anton.g
1990,Miata : http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic.php?f=24&t=8041
1990 Porsche 944 S2, Cabriolet.
1990,Miata : http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic.php?f=24&t=8041
1990 Porsche 944 S2, Cabriolet.
Usikker, men jeg vet hva en fastnøkkel og pipenøkkel er.... Det er slikt enkelte (en veldig hyggelig og dyktig fyr, men med ALTFOR mye å gjøre)legger igjen i motor-rommet når de er ferdige med å skru, og som faller ned på Tr.heimsvn i 90 km/t og skremmer livet av deg i din "ny-opererte" bil ! DET SMELLER NOE JÆVELIG når den treffer oppunder bilen (spretter via asfalten og opp).anton.g wrote:Hva er "skiftnøkkel" ??StianOppistov wrote:PerChr wrote:haha ok litt flau akkurat nå, men fant og ordnet problemet.. viste seg at jeg har glemt en skiftenøkkel i reservehjulsbrønnenja fort gjort, men lov meg at du ikke skrur med skiftenøkkel på sportsbilen, er vel ikke noe verktøy så lager mer arbeid i ettertid enn disse,
anser
01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk.
X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !).
X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !).