Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Svinghjul:
1. Er det lettere å bytte svinghjul via å ta ned girkassa enn motor?
Vanskelig? Mye jobb? Har hatt ut motoren på NAen og hatt ute svinghjulet, men i tankene mine må det være lettere å ta ut girkassa og gå den veien?
2. Hvordan svinghjul er å foretrekke? Fidanza? vet mange har den. Denne jeg kom frem til sist, men mye pga pris. Fantes billig på Ebay
3. Vil en "tilfeldig" bil med kompressor lett kveles selv med lettere svinghjul? Jeg bryr meg ikke så mye om den er litt verre enn vanlig, men kona vil nok ikke like det. Vidar: Hvordan er din nå?
Clutch
1. Noen andre som er å foretrekke enn standard mazda? med en bil.. la oss si med kompressor
er vel dagens spørsmål...
x 1999 MX-5 NB - 1.8l - 10th Anniversary Edition
x 1993 Miata NA - 1.6l - Limited Edition
Hva som er lettest er forskjellig ifra folk til folk, eg synest det er ok å skru av kassa, men er nok like lett med å ta ut motoren, og eg har letta fidanza på min, har brukt både supercharger og annen trim, eg synest den er enklere å kjøre, kan trygt la fruen kjøre den, hun kveler den ikke hun heller, og bunndraget som eg skulle miste, det fikk eg mer av.
har nettopp hatt nede kassa på min, men det tok lang tid det også Har funnet noen triks (masse forlengere, kraftig ledd, og skralle) som vil forkorte tida drastisk neste gang
1994 1.8L Miata--prosjekt strekkoppbil igang
1990 BMW 325
1997 BMW 523i
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." Jeremy Clarkson
jeg kan godt hjelpe til, derso du har mulighet for å få tak i muttertrekker (jeg har det) så går det mye mye mye lettere.. dog er det knot og du burde sette av en hel helg i tilfelle det er noe "go wrongsies"...
SweetMX5 wrote:jeg kan godt hjelpe til, derso du har mulighet for å få tak i muttertrekker (jeg har det) så går det mye mye mye lettere.. dog er det knot og du burde sette av en hel helg i tilfelle det er noe "go wrongsies"...
Hvilken garasje har dere pleid å bruke?
x 1999 MX-5 NB - 1.8l - 10th Anniversary Edition
x 1993 Miata NA - 1.6l - Limited Edition
Ikke noe problem nå med min..
Problemet mitt var brudd i ledningen til TPS.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
SweetMX5 wrote:jeg brukte garasjen til team sideways.. men vet ikke om jeg kan låne den til andre
men det fungerer helt fint med en vanlig garasje og et rullebrett under bare man får bilen høyt nok
Funket fint med grusplass og pipesett også, uten rullebrett, men hva koster det å gjøre det på ett verksted, ingen så sjekke slikt eller, regne med at mitt lokale verksted ville tatt en 1500-2500kr for denne jobben, spørs om eg ikke ville sendt den til de nestegang,,