Endelig er ferien over.

Generelt Prat, Tips om hjemmesider, tester o.l.

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
Steinar
7200 RPM
7200 RPM
Medlemsnummer: 560
Status: Offline

Endelig er ferien over.

Post by Steinar »

Begynte på jobb i dag. "X-tusen" e-mailer lå og ventet på meg.
Skumleste de fleste, svarte de viktigste. Strøk mange. Hva ville livert vært uten PC på jobb. (Kanskje litt mere produktivt?)

Både MX5'en og familiebilen har rullet noen mil i ferien.

MX5'en har opplevd både godvær og regn. Den har blitt brukt til varebil for å frakte nye trær hjem (taket nede), den har blitt brukt til en ukes kosetur med kona mens ungene har vært bortreist, den har til og med blitt vaska 2 (to) ganger.

Dere får ha en fortsatt god (rest)sommer.

Steinar
2008 PRHT (Svarte F.)
X-Sambagull -99 1.8
Martin-san
1000 RPM
1000 RPM

Post by Martin-san »

Dette var koselig! Kan dele litt om mx-5'ns sommerferie jeg også da :)

Sommeren begynte da jeg henta bilen i Råde en dag det var rundt 30+ grader i lufta. Da jeg hadde min forrige rød mx-5 la jeg planer om å kjøre den til Danmark i den ferien jeg skulle ha :P Det ble sølv mx-5 til danmark i stedet :D Det å kjøre mx-5 til Danmark og kjøre på stranda osv er en opplevelse alle burde få med seg!

Kjæresten og jeg skulle en tur til Løveparken i Givskudd, 3 timer unna sommerhuset vi bodde i.

Det er ikke lov å kjøre mx-5 inn til løvene, bare så det er sagt :( men vi fant en altfor varm safaribuss man kunne ta :P

Dagene gikk med på å ligge på stranda med gliset stående ved siden av med taket nede :D

Det ble en vellykket ferie!
X Mazda Mx-5/Miata NA 91-modell, Sølv med svart softtop og egentlig samme som den rød :D
X Mazda Mx-5/Miata NA 91-modell, rød med svart tak
webizz
6500 RPM
6500 RPM
Medlemsnummer: 45

Post by webizz »

Her er MSM benyttet til småturer Trondheim-Selbu for å besøke stranda på Selbu, pluss at vi har kjørt Trondheim - Oslo - Årdal - Trondheim i den, over diverse fjelloverganger..

NYDELIGE veier, hvis man bare tenker på hvordan de ligger i terrenget osv - men vær oppmerksom på hull, telehiv og overganger mellom betong/asfalt her og der - kan fort bli dyrt.... :(

Første sommertur/sommer med MSM'en - og er veldig godt fornøyd! :D

Det eneste lille jeg lurer på: Et par ganger, da humpene/slagene kom overraskende på, blinket både ABS-lyset og bremse-lampen i dashbordet til... En forklaring, noen? :?:
2004 Mazdaspeed (Velocity Red Mica - #3388/4000) :-)
X - 91' Red Miata
glaibilenmin
7200 RPM
7200 RPM
Medlemsnummer: 413

Post by glaibilenmin »

lite bremseveske
04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers

Prosjekt 96 brg 1,8 mx5

90'Classic red. R.I.P

Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
Post Reply