Da jeg endelig fant denne justeringsskruen for håndbrekket, visste det seg at den på høyre side satt bom fast. Har prøvd med rustløser over natta men den sitter fortsatt støpt. Kommer jeg til denne om jeg demonterer calipperern? Like greit og overhale hele calippern da kanskje. Er det evnt. noen annet måte å stramme vaieren på? (har prøvd den inne i kupeen)
Mvh sindre
hyl, justeringsskruen sitter fast!
Moderator: Styremedlemmer
- Fred
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 518
- Status: Offline
Hjelper ikke å demontere caliperen nei. Men er du sikker på at du ikke skrur på caliperjusteringen? den torx/umbraco? nøkkelen som sitter på selve caliperen? eller mener du der wiren er festet til caliperen? Iallefall der du skrur til håndbrekket.
x 1999 MX-5 NB - 1.8l - 10th Anniversary Edition
x 1993 Miata NA - 1.6l - Limited Edition
x 1993 Miata NA - 1.6l - Limited Edition
Den jeg skur på er umbrako str4, sitter bak en 14mm(?) mutter på innsiden av calippern. Trodde det var den man justerte brekket med jeg? Ingen som tilfeldigvis har et bilde/tegning da?Fred93LE wrote:Hjelper ikke å demontere caliperen nei. Men er du sikker på at du ikke skrur på caliperjusteringen? den torx/umbraco? nøkkelen som sitter på selve caliperen? eller mener du der wiren er festet til caliperen? Iallefall der du skrur til håndbrekket.
- glaibilenmin
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 413
- inglar
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 558
Var der DrHolm justerte hvertfall. Men de han hadde satt ikke fast slik at det faktisk var en veldig enkel jobb.sindre wrote:Den jeg skur på er umbrako str4, sitter bak en 14mm(?) mutter på innsiden av calippern. Trodde det var den man justerte brekket med jeg? Ingen som tilfeldigvis har et bilde/tegning da?Fred93LE wrote:Hjelper ikke å demontere caliperen nei. Men er du sikker på at du ikke skrur på caliperjusteringen? den torx/umbraco? nøkkelen som sitter på selve caliperen? eller mener du der wiren er festet til caliperen? Iallefall der du skrur til håndbrekket.