skifte av cab på Nb
Moderator: Styremedlemmer
skifte av cab på Nb
Jeg har to rifter i cabben på bilen min så jeg må nok kjøpe ny. mitt spørsmål er om det er noen her som kan hjelpe meg med det!?? jeg har null peiling på kallesje og sånt!
Fivel From The Wild West
Medlem nr: 994
Mazda Mx5 Nb 1,6
17 tommere og diverse styling
Mazda Mx5 Nb 1,6
- inglar
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 558
- Status: Offline
Du kan sende en pm til TurboLag, mener han har gjort det noen ganger. Men han holder til i Oslo så da vet jeg ikke hvordan det blir med reisevei for deg.
Last edited by inglar on 25 Oct 2008, 09:11, edited 1 time in total.
Dette blir uansett ikke før til våren! reise til oslo gjør ikke noe! kan innom sverige i samme slenge og være harry da 
Men greitt å få vite om noen kan ta på arbeidet nå eller så må jeg begynne å forhøre meg andre steder angående pris og sånt! må bare få skifta den ut med engang den er på veien igjen. det er stoore rifter i cabben nå

Men greitt å få vite om noen kan ta på arbeidet nå eller så må jeg begynne å forhøre meg andre steder angående pris og sånt! må bare få skifta den ut med engang den er på veien igjen. det er stoore rifter i cabben nå

Fivel From The Wild West
Mazda Mx5 Nb 1,6
Mazda Mx5 Nb 1,6
er ikke noe problem å ta jobben med bytte
hvis du bestemmer deg for å ta det selv, så er det heller ingen problem for meg å være tilgjengelig på telefon

hvis du bestemmer deg for å ta det selv, så er det heller ingen problem for meg å være tilgjengelig på telefon

1994 1.8L Miata--prosjekt strekkoppbil igang
1990 BMW 325
1997 BMW 523i
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." Jeremy Clarkson
1990 BMW 325
1997 BMW 523i
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." Jeremy Clarkson
- Miatapowers
- 7200 RPM
- Status: Offline