BRG NA "Mazdaspeed" i Stavanger
Moderator: Styremedlemmer
BRG NA "Mazdaspeed" i Stavanger
Kjørte bak en BRG NA med hardtop og Mazdaspeed emblem bak
på motorveien ut av Stavanger her om dagen. Noen her?

13' Subaru BRZ
x - 10' Nissan GT-R
x - 08' BMW M3 Coupe
x - 06' Porsche 911 C2S
x - 04' Mazdaspeed, T. Grey
x - 93' Classic red
Medlemsnr: 563
x - 10' Nissan GT-R
x - 08' BMW M3 Coupe
x - 06' Porsche 911 C2S
x - 93' Classic red
- webizz
- 6500 RPM
- Medlemsnummer: 45
- Status: Offline
Enighet om "fyfy" fra nord for Dovre også - skjønt jeg skal vel gå litt stillere i dørene i forhold til "ting man klistrer på bilen", kanskje....
(Hmm - kanskje bytte ut de tre bilmerkene med silhuetter av fotgjenger, syklist og en barnevogn?)

(Hmm - kanskje bytte ut de tre bilmerkene med silhuetter av fotgjenger, syklist og en barnevogn?)

2004 Mazdaspeed (Velocity Red Mica - #3388/4000) 
X - 91' Red Miata

X - 91' Red Miata
Nå har ikke jeg et eneste merke på min Miata, men jeg vil bare påpeke at de Mazdaspeed merkene fantes lenge før en Mazdaspeed Miata var påtenkt og i salg, og fulgte bl.a. med hvis en handlet Mazdaspeed deler til sin Miata.
Derfor er det historieløst å påstå at det er blasfemi på dette forumet. Tvert i mot kan det være en person som har modifisert på sin Miata lenge før flere av dere i det hele tatt hadde tenkt på å kjøpe en Miata eller Mazdaspeed Miata...
Derfor er det historieløst å påstå at det er blasfemi på dette forumet. Tvert i mot kan det være en person som har modifisert på sin Miata lenge før flere av dere i det hele tatt hadde tenkt på å kjøpe en Miata eller Mazdaspeed Miata...

1991 Mazda Miata
1996 Porsche 993 C2
1996 Porsche 993 C2
Alle merker må fjernes med mindre det ikke står Mazdaspeed i vognkortet. Det står i statuttene til Mazdaspeed klanen. 
Hvis noen tror Mazdaspeed har gått til hode på meg så kan jeg røpe at jeg fortsatt blir varm innvendig av å se en strøken NA. Kommer nok å kjøpe meg en NA igjen en gang.

Hvis noen tror Mazdaspeed har gått til hode på meg så kan jeg røpe at jeg fortsatt blir varm innvendig av å se en strøken NA. Kommer nok å kjøpe meg en NA igjen en gang.
13' Subaru BRZ
x - 10' Nissan GT-R
x - 08' BMW M3 Coupe
x - 06' Porsche 911 C2S
x - 93' Classic red
x - 10' Nissan GT-R
x - 08' BMW M3 Coupe
x - 06' Porsche 911 C2S
x - 93' Classic red
Møtes vi i Stavanger Bixen skal du få prøve bilen min. Jeg er redd for at Snurrert bilen kommer til å føles veldig tam etter på. Har en kompis med HP RX-8 som har fått erfare det. Forøvrig er RX en kanonfin bil, men den hadde fortjent minst 300 ponnier under panseret.
Siden jeg allerede har spora av her; visste du at RX-8 skal holdes på 3000 rpm når du skrur av tenninga for ikke å drukne pluggene? Leste det i siste Redline Mag.
Siden jeg allerede har spora av her; visste du at RX-8 skal holdes på 3000 rpm når du skrur av tenninga for ikke å drukne pluggene? Leste det i siste Redline Mag.
13' Subaru BRZ
x - 10' Nissan GT-R
x - 08' BMW M3 Coupe
x - 06' Porsche 911 C2S
x - 93' Classic red
x - 10' Nissan GT-R
x - 08' BMW M3 Coupe
x - 06' Porsche 911 C2S
x - 93' Classic red
- Miatapowers
- 7200 RPM
Driver de nye rx å flooder også, hadde samme problem med min gen 2, rå lyd i de da, men hva hjelper det når holdbarheten er som en opel record,, De også klarte vel 100 000km før man måtte overhale,,BAE wrote:Møtes vi i Stavanger Bixen skal du få prøve bilen min. Jeg er redd for at Snurrert bilen kommer til å føles veldig tam etter på. Har en kompis med HP RX-8 som har fått erfare det. Forøvrig er RX en kanonfin bil, men den hadde fortjent minst 300 ponnier under panseret.
2016 Vw Touran 7s Tdi familievogn
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
- biXen
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 999
Sier ikke nei takk til detBAE wrote:Møtes vi i Stavanger Bixen skal du få prøve bilen min. Jeg er redd for at Snurrert bilen kommer til å føles veldig tam etter på. Har en kompis med HP RX-8 som har fått erfare det. Forøvrig er RX en kanonfin bil, men den hadde fortjent minst 300 ponnier under panseret.

Det med å holde den på 3000 rpm står i manualen, er ikke så mange som leser den visstnok

Har et annet map som er enda bedre bensinøkonomisk og med tanke på ytelse, men kan ikke bruke det siden jeg har katalysator

StianOppistov: Er nok litt quirky enda ja. Men jeg digger wankel. 2004 RX-8 har litt småting som henger igjen, men mye pga. eiere som ikke vet noe om motoren også som gjør det. Hvis noe klikker på min så har jeg ganske grei oversikt over hva det kan være.