Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Da min ferd begynte lå jeg alene på motorveien fra Solli utenfor Fredrikstad. Etter noen minutter så jeg noe sølvgrått bak meg. Så fort at dette var en bil jeg har sikla på lenge! Og der var jo Sweet med sin vakre Mx-5 Var en koselig tur eller hva Sweet?
X Mazda Mx-5/Miata NA 91-modell, Sølv med svart softtop og egentlig samme som den rød
X Mazda Mx-5/Miata NA 91-modell, rød med svart tak
he he he he he he jo den var koselig den sjekka til og med reg nr mot biltilsynet for å sende deg en sms men fant ikke noe nr på deg he he he ... fønni
hun soim satt på med meg spurte meg litt før jeg tok deg igjen : er ikke det sånn liten bil som du har?
jeg: hmm jo visst satan er det det! *WOT* (wide open throttle )
btw: du er ikke redd for fartskontroller? holdt følge med deg på rundt 140 -150 kmt
SweetMX5 wrote:he he he he he he jo den var koselig den sjekka til og med reg nr mot statens vegvesen for å sende deg en sms men fant ikke noe nr på deg he he he ... fønni
hun soim satt på med meg spurte meg litt før jeg tok deg igjen : er ikke det sånn liten bil som du har?
jeg: hmm jo visst satan er det det! *WOT* (wide open throttle )
btw: du er ikke redd for fartskontroller? holdt følge med deg på rundt 140 -150 kmt
Det er E6 jo xD Har kjørt den strekningen der masse, har sett 2 politibiler der Men om du ser en svart Audi A4 eller A6 med sota ruter, så slapp av på farta :p Hvor hadde du vært Sweet? Var dritkul tur syns jeg Litt humpete for min del da vinterdekka ikke er balansert :p må enten ligge under 100 eller rundt 120 eller over for å ikke riste av veien :p Låner vinterdekk av Mr. Hvaler :p Har ikke råd til selv så. hehe.
X Mazda Mx-5/Miata NA 91-modell, Sølv med svart softtop og egentlig samme som den rød
var på vei hjem fra sverige etter en liten tur med GirlsGoFast (jada jada det er en jenteklubb men er ei søt ei som er med der (jeaste)) såå.. ja var på vei hjem da jeg så deg...
ja jeg så et par audier der som jeg bare: hmm legge meg på siden og kikke inn ja, mistenekleig bil.. vurdere.. nææ full gass
Skjønte ikke helt hva de dreiv med i den Audien :p De dreiv å vinka og filma og sånn :p var litt creepy. Men who cares :p Kanskje vi havner på youtube! haha.