Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Vi snakker Østfold, og ikke tenkt koffert.
Det ett stk NB, sølvfarget sådan som sto med trekanten bak seg i bussholdeplassen hannestad mot Fr.stad, 109 veien.
Jeg er så nysgjerig og lurer skikkelig på hva som har skjedd!
skal jeg ut senere skal jeg få knipsa ett bilde, om det er litt mindre trafikk.
Jeanette (22)
Kjører Mx i drømmene mine!
Mx-5 1,8l ønskes!!!!
jeaste wrote:Vi snakker Østfold, og ikke tenkt koffert.
Det ett stk NB, sølvfarget sådan som sto med trekanten bak seg i bussholdeplassen hannestad mot Fr.stad, 109 veien.
Jeg er så nysgjerig og lurer skikkelig på hva som har skjedd!
skal jeg ut senere skal jeg få knipsa ett bilde, om det er litt mindre trafikk.
Ikke vet jeg, men kan det ha vært nope-mx5?
Har jo en sølvfarget han.
Aha! jeg som har blingsa i fart tenker jeg...
Har ikke bil om dagen jeg gitt...men ser etter en 1.8 l eneste kravet mitt hittil og at den er i pen stand selvfølgelig.
Må si at jeg har et lite øye til mx'n ja...
Hint hint! jeg vil møte dere som har mxer her nede
Koselig å ha et fjes til nicket vett
Må nesten få med at siden jeg er panserbrud på bildet mitt, så er det gamle mxn til Sweet Mx5..
Jeg sitter gjerne på, helst kjører... eller hva Sweet Mx-5. Kneet mitt er bedre... så klarer å clutche trur jeg... klarer å kjøre bil ihvertfall...
Jeanette (22)
Mx-5 1,8l ønskes!!!!
Så bra! får samle ett par til her nede og lage vinter meet da vettu. Det finnes jo ikke kaldt her nede
Ikke vær redd for å la meg prøve kjøre nå da gutter
Om dagen kjører jeg bilen til venninnen min, en Kia lyse blå liten snærten JENTEBIL! eller en Mazda 6 sparta blå desverre! Værste som finnes av farger btw....
Jeanette (22)
Mx-5 1,8l ønskes!!!!
[quote="MR.Hvaler"]Min er blå... Men den fargen 10th og min har er bare NYDELIG!
jentebil ftw Enig med sparta fargen
Mazda 6 våres har den "phantom blue" fargen. Den er noe av det fineste du kan ha på en mazda 6. Sedan med spoiler og fake potte
Hvis du er innom Elkjøp Fredrikstad og bilen min står der får du bare spørre etter meg [/quote]
Er det deg! har lurt på hvem det er se! Da skal jeg spørre etter deg en dag, hmm... moro! jeg og venninna mi kommenterer den hver gang vi trener på elixia... kjører forbi da. f*** for en farge....Sparta blå! STjernen supportere vett.... den blå fargen på Mazda 6 er pen den, men allikevel, den er blå..
Lagt ut mini meet tråd under Østfold!
Jeanette (22)
Mx-5 1,8l ønskes!!!!
Det var meg! Har flytta den nå :p transport-problemer gjorde at den sto der så lenge Er reima mellom dynamoen og vannpumpa som er problemet.. Såå, skal bare få tak en ny av de og krympe fingrene mine så jeg får satt den på og så håper vi det er alt
X Mazda Mx-5/Miata NA 91-modell, Sølv med svart softtop og egentlig samme som den rød
X Mazda Mx-5/Miata NA 91-modell, rød med svart tak