Lakkering av calipere
Moderator: Styremedlemmer
Lakkering av calipere
Må jeg benytte spesiell caliper lakk eller fungerer det med billakk?
indahla - medlemsnr. 529 - YNWA
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
- HegeCecilie
- 4200 RPM
- Medlemsnummer: 745
- Status: Offline
Jeg bestilte G2 mørkelilla (!:D) caliperlakk-kit (på eeeebay), kom på ca 750kr inkl toll og mva, så den bør være bra syns jeg.
Henta kitet idag, kan gi rapport når jeg får malt på om par uker etter sandblåsing (i hvert fall blåse de foran, har nettopp fått meg nye calipere bak så ikke sikkert det trengs på dem).
Dette er lakk som man fører på med pensel - ikke spray - og står at den tåler opp til 950 F, dvs 510 celius.. det må vel holde, selv på Gardermoen Raceway hehe.
De har jo i gullfarge også indahla

Dette er lakk som man fører på med pensel - ikke spray - og står at den tåler opp til 950 F, dvs 510 celius.. det må vel holde, selv på Gardermoen Raceway hehe.
De har jo i gullfarge også indahla

| medl. #745 | 2001 Mx-5 1.8 Sport | NoConesLeft #03 |
| Koni | GoodWin Racing | Hawk | Simons | Magnecor | NGK | Mann-filter | Agip| Toyo |
| Koni | GoodWin Racing | Hawk | Simons | Magnecor | NGK | Mann-filter | Agip| Toyo |
- HegeCecilie
- 4200 RPM
- Medlemsnummer: 745
Tror du finner billigere gullfarga caliperlakk her i Norge, var bare at jeg skulle ha lilla hehe.
jacob's auto-supply har i hvert fall noe sånn lakk (Motip), men har ikke sjekka prisen. Finner billlige typer av denne på bl.a. torshov bilrekvisita også, men vet ikke om det er spraylakk eller maling, jeg kan spørre han vi kjenner der om det. 

| medl. #745 | 2001 Mx-5 1.8 Sport | NoConesLeft #03 |
- glaibilenmin
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 413
bilextra har folia tech sin 2 kompo caliperlakk til typ 350kr
04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
- Miatapowers
- 7200 RPM