Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Noen som har dimensjonen på org. eksos til NB 1,8 i hue?
Grunnen til at jeg spør er, som noen veit, at kat`en min er gåen. Kommer ikke gjennom EU.
Har fått noen tips om forskjellige typer eksos, men klarer ikke bestemme meg for hva jeg skal gå for. Og siden jeg har knapt med tid, er det enkleste å bestille noe midlertidig hos Mekonomen
Der har de 2 forskjellige dimensjoner på kat.. Og jeg bør bestille den som kommer nærmest min NB.
Noen som har erfaring med Mekonomen-kat.?
Enkel å montere? Sveising??
Eller er det bare jalla, så jeg like gjerne kan gamble på at jeg får noe skikkelig fra USA før utgangen av Februar.?
Ikke noe foreløpig..
Det du viste til fra Roadstersport er vel det jeg mest sansynlig går for. Jeg er så utrolig treig til å bestemme meg. Har kasta bort 14 dyrebare dager på å fundere nå. Heldigvis angrer jeg sjelden når valget er tatt da..
Er litt redd det anlegget gir meg litt for mye uønsket oppmerksomhet...
Så får jeg fundere på om jeg skal gå for Roadstersport, RB eller Borla enderør etterhvert..
Burde vært som på HiFi-klubben detta. At man bare rusler inn og lytter til forskjellige kombinasjoner til man finner det som låter som man vil
Du kommer ikke til å angre på den der
Har akkurat den samme, og den passa meg perfekt. Overaskende stille på tomgang, men grom lyd litt opp i registeret.
-Roger
Medlem nr. 722
X-Fiat Uno 60
X-Ford Siera 20L
X-Ford Eskort Si
X-Golf Gti 8v
X-vw Corado VR6
X-98-MX5 NB 1,8 sort
Du hadde RB grenrør også. Blei det mye låt, eller var det ok?
Greit jeg er fra Jessheim, men et sted går grensa for hvor mye oppmerksomhet man vil ha...