Hauk wrote:Allerede her begynte jeg å stusse... en "knapp" til overs?
Jeg bare sier slutt å klag... Jeg bare sier.. i tillegg til ene "ekstra" feste tingen, så har noen på min bil klart å ødelegge den bakerste festetingen.. så (der pila peker), så jeg har bare to fester... greit nok.. fungerer det!
For det andre, så har jeg ikke denne skru greie som fester seg midt på batteriet, eller den plata på siden av batteriet (har ikke platen heller jeg da).... Det samme på festet bak ved lykten.. har ikke den til å skru på der...
Men det værste av alt, er at jeg nå ser hvorfor det er så stygt framover der hvor reservedekket ligger... den plata som jeg har ringet rundt helt ute til venstre, mangler jeg hele driten... HJELP, den vil jeg ha... (men, går med planer om å bygge om hele bagasjerommet, så er kanskje ikke så farlig..) kan jo forøvrig også nevne at jeg har biltema batteri da... jaja.. fungerer det
Hauk wrote:
Bare la merke til den hvite tingen som er nede til høyre for batteriet.. Tok dette bildet forrige dagen, og hadde tenkt til å spørre om hva dette var.. som du ser, så er det hos meg koblet på en svart slange.. denne er ikke koblet til noe inne i bilen, men ligger liksom bare der.. hva er hele dette styret til??
Forøvrig hauk, jeg kan desverre ikke hjelpe deg med ditt problem, ettersom mitt bagasjerom tydeligvis er godt voldtatt av ett stk. tidligere eier!!

og dette måtte jeg finne ut midt på nattaen! jaja