Da kan det brått bli interessant for en del å melde seg inn

-n
Moderator: Styremedlemmer
Ettersom du ikke er medlem i dag, er du nok ikke det i morgen heller, uansett leder.... så dette ser jeg som en unnskyldning du bruker bare for å slippe å bli medlem.nope-mx5 wrote:Jaja, måten ting ble gjort på her, gjør iallefall ikke sannsynligheten for at jeg melder meg inn spesielt mye større. Heller stikk motsatt.
Er rimelig useriøst imho å komme med en kandidat i siste øyeblikk, hvor 90% av medlemmene mest sannsynlig aldri har hørt om personen engang.
-n
Så søte dere ersiemens wrote: Ettersom du ikke er medlem i dag, er du nok ikke det i morgen heller, uansett leder.... så dette ser jeg som en unnskyldning du bruker bare for å slippe å bli medlem.
Du må ikke glemme at det er vi medlemer som gjør at du kan bruke forumet til å fremme dine saker evt at du kan selge det du skal selge.
så jeg syntes at du kan fremme dine synepunkter ang årsmøte med naboen din evt andre snyltere.....
jeg trenger ikke snyltere her, jeg tror du tar feil... forumbrukere kommer å går, slik som du kommer til å gjøre, hadde du visst du skulle hatt bilen din hadde du meldt deg inn i klubben.nope-mx5 wrote:Så søte dere ersiemens wrote: Ettersom du ikke er medlem i dag, er du nok ikke det i morgen heller, uansett leder.... så dette ser jeg som en unnskyldning du bruker bare for å slippe å bli medlem.
Du må ikke glemme at det er vi medlemer som gjør at du kan bruke forumet til å fremme dine saker evt at du kan selge det du skal selge.
så jeg syntes at du kan fremme dine synepunkter ang årsmøte med naboen din evt andre snyltere.....
Føler meg utrolig dårlig nå, som jeg blir kalt snylter altså...
Selv om vi ikke er medlemmer, så kan man komme med kritikk og innspill.
Om ikke det er ønskelig, får dere heller låse ned hele forumet, så slipper dere oss. Så enkelt er det.
Blir det medlemskrav for å være inne på forumet her, så mister dere mange forumbrukere.
Det eneste jeg får ved å melde meg inn i klubben er noe jeg allerede har:
Tilgang på forumet...
-n
Dærsken som du tror du kjenner meg da?siemens wrote: Vi trenger ikke snyltere her, jeg tror du tar feil... forumbrukere kommer å går, slik som du kommer til å gjøre, hadde du visst du skulle hatt bilen din hadde du meldt deg inn i klubben.
Jeg har sett drøssevis av useriøse medlemer poppe opp å bli borte like fort som de kom.
Jeg håper det kommer et skille på forumet, slik at medlemene kan ha full tilgang til forumet, så kunne snylterene hatt en begrenset tilgang på forumet.
haha, godt å se at du kommer deg ned på vårt nivå..siemens wrote:Jeg hever meg over denne diskusjonen på denne tråden, så kan dere pule faren deres å gudvet hva dere vil...